Dashboard speakertjes demonteren?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn dashboard speakertjes op een nette manier kan demonteren? Ze zitten er nl. wel in maar zijn niet aangesloten, en dat vind ik jammer. Ik heb inmiddels ook D-stijl speakertjes en ben van plan om die ook aan te gaan sluiten.

Ik heb al wel een poging gedaan ze omhoog te wippen maar ben bang dat ik dingen onherstelbaar stuk ga maken!

Alvast bedankt voor het meedenken!

Gulle Groet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dit plaatje moet le met een kleine schroevendraaier voorzichtig omhoog duwen.
het plaatje mot recht omhoog eruit genomen worden. dit plaatje bevistigt tevens de speaker.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Dit plaatje had ik al wel gevonden, maar het lijkt alsof daar kunstof 'nep' inbusjes onder zitten, en die krijg ik zonder ze kapot te maken niet los!!j.bour schreef : als het goed is zit aan de voorkant van de speaker een plaatje.
dit plaatje moet le met een kleine schroevendraaier voorzichtig omhoog duwen.
het plaatje mot recht omhoog eruit genomen worden. dit plaatje bevistigt tevens de speaker.
Vandaar dat ik dacht dat er misschien een andere wat subtielere manier zou zijn.....

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
je moet een kleine schroevendraaier er voorzichtig onder duwen en dan lijnrecht naar boven eruit duwen. niet draaien.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet lukken.
David
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Thanx!

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Nog effe en jouw auto valt in een andere belastingscategorie....Miquelangelo1969 schreef : Ik heb inmiddels ook D-stijl speakertjes en ben van plan om die ook aan te gaan sluiten.

Zeg, maar waar heb je die vandaan en vooral, are there more, where they came from?
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb ook interesse ...
maar ff bij de dealer langs..
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik gebruik voor dat soort karweitjes meetsal een breed stevig plamuurmes, dat beschadigd minder door het grotere contactoppervlak.j.bour schreef : dit nep inbus boutje is een klemstift.
je moet een kleine schroevendraaier er voorzichtig onder duwen en dan lijnrecht naar boven eruit duwen. niet draaien.