Zwarte Hemel?

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 20:00 #1070724 door Miquel Engelen (GAST)
Zwarte Hemel? is gemaakt door Miquel Engelen (GAST)
Hallo Mede Rollers,

Ik heb vandaag, via E-bay, mijn zwarte zonnekleppen mét verlichting binnen gekregen en wil deze er van de winter op gaan zetten, nu heb ik ook al een mooie zwarte binnen verlichting gevonden, uiteraard met LED lampjes.... maar ja, dan mist er nog iets....... nl: een mooie zwarte hemel!
Nu heb ik geloof ik Baseman een keer gelezen dat hij zijn hemel, of iig een gedeelte van zijn bordeaux baksteen, opnieuw had laten bekleden, en vroeg mij af aangezien ik het draadje niet terug kan vinden of iemand weet waar ik dat zou kunnen laten doen? En natuurlijk wat dat geintje zou gaan kosten?

Uiteraard ben ik ook geinteresseerd in een zwarte hemel als iemand nog een net exemplaar in de weg heeft liggen!!

Gulle Groet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 20:04 #1217083 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zelf
Gewoon zelf doen.
Ik heb het dan samen met Siebren gedaan .
Kosten 60 euro Stof en lijm wel voor sedan.
 staat <a href="/node/17678">HIER </a>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 21:12 #1217094 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neen.

Miquelangelo1969 schreef : Nu heb ik geloof ik Baseman een keer gelezen dat hij zijn hemel, of iig een gedeelte van zijn bordeaux baksteen, opnieuw had laten bekleden, en vroeg mij af aangezien ik het draadje niet terug kan vinden of iemand weet waar ik dat zou kunnen laten doen? En natuurlijk wat dat geintje zou gaan kosten?

Neen, helaas, ik ben er niet aan toegekomen, omdat ik de hemel niet uit mijn sedan kreeg.Stof had ik wel al gekocht.Bel eens met deze <a href="/node/4110">Interieurbekleder</a>.
Goeie gast, niet te duur, doe hem de groeten van me.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 22:18 #1217104 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ervaringsdeskundige
Met de door Baseman gelinkte interieurbekleder heb ik erg goede ervaringen. Kan helaas mijn draadje niet meer vinden waarin ik foto´s had staan van mijn nieuw beklede hemel van een 760, maar ik zou het echt doen, je hebt gelijk een hele andere auto.
Groet,
Maurits
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 22:44 #1217107 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hier
Hier nog een<a href="/node/15093"> LINK</a> naar hemelvervangen doe je zo.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 23:30 #1217113 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic in je eigen hemel
Met de handleiding in het draadje heb ik zatermiddag twee weken geleden mijn hemel vervangen.
Leuk klusje ook van een sedan.
Mijn kosten waren 27,50 inculsief lijm maar dat was omdat ik veel te veel stof had gekocht.
Ik heb nog stof voor iemand die het ook zelf wil proberen. Mooie witte satijnachtige stof, voldoende rekbaar en ook stevig.
Voor wie het leuk vindt: Kom gerust langs in Utrecht dan ben je aan het eind van de middag in je eigen (7e) hemel!
Lex

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 23:31 #1217115 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aha!

Macs schreef : Met de door Baseman gelinkte interieurbekleder heb ik erg goede ervaringen. Kan helaas mijn draadje niet meer vinden waarin ik foto´s had staan van mijn nieuw beklede hemel van een 760, maar ik zou het echt doen, je hebt gelijk een hele andere auto.

Was jij dat, die de laatste keer dat ik er was werd aangehaald door hem, als een Volvo 700 lid die met de ene Volvo de hemel van een andere kwam brengen........
.......die met dat schuifdak....;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 23:34 #1217116 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Satijnachtig?

Lex de Goeij schreef : Ik heb nog stof voor iemand die het ook zelf wil proberen. Mooie witte satijnachtige stof, voldoende rekbaar en ook stevig.

Wat voor soort stof moet ik me daarbij voorstellen?Satijnachtig, dat interpreteer ik als vrij dun.
Met welke lijm heb je het geplakt, maar minstens zo belangrijk, waar zijn de foto's?

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 23:44 #1217118 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Re: Aha

Baseman schreef :

Macs schreef : Met de door Baseman gelinkte interieurbekleder heb ik erg goede ervaringen. Kan helaas mijn draadje niet meer vinden waarin ik foto´s had staan van mijn nieuw beklede hemel van een 760, maar ik zou het echt doen, je hebt gelijk een hele andere auto.

Was jij dat, die de laatste keer dat ik er was werd aangehaald door hem, als een Volvo 700 lid die met de ene Volvo de hemel van een andere kwam brengen........
.......die met dat schuifdak....;-)

Nee Bas, dat was ik
@topic starter: een zwarte hemel........dat wordt nog een hele discussie met Berry....hij gaat je voor gek verklaren en ten sterkste ontraden.
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 23:50 #1217119 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de stof
de stof is een licht glimmende velour met een heel sjieke uitstraling
De lijm koop ik bij de Action: twee spuitbussen voor 5 euro. Je kunt ook bison spuitbussen van 15 euro per stuk kopen.
foto's  heb ik niet, je moet me geloven op mijn blauwe ogen.
Ik kan hier wel een foto nemen van de stof maar witte stof met een flits fotogaferen zal niet zoveel opleveren.
Heb jij ooit geprobeerd de hemel te fotograferen?
Ach ik zal morgen proberen!
Lex

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC