Schakelaars raambediening, hoe krijg je die schoon en mooi?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2008 15:04 #1216936
door Miquel Engelen (GAST)
Nou, als je toch bezig bent!! Ik voel een groupbuy aankomen!! Vooral die van de CC etc. is erg interessant!!

Gulle Groet,

Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic groupbuy!!
 Baseman schreef :
Juist ja, oke, die zijn er bij mij ook bijna af. Ik kan daar nog wel iets voor regelen denk ik. Geen verf, maar een flinterdunne sticker, identieke opdruk, ook wit. Ik zal eens navragen.Eric Bakker schreef : Bij mij ging het om de opdrukken van de CC op de richtingaanwijzerhandel.
Nou, als je toch bezig bent!! Ik voel een groupbuy aankomen!! Vooral die van de CC etc. is erg interessant!!

Gulle Groet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2008 15:32 #1216939
door V700 register
Ik mag vanavond eerst een 100 meter met een stanley-mesje tussen twee slechts voelbare lijntjes gaan zitten snijden, voor die reflectiestrips........En dat is dan alleen de witte strip......(Ik dus zit effe niet te wachten op werk, maar het was mel mijn plan, dat klopt.)
Beantwoord door V700 register in topic Jaja.....
Jaja..........ik ook, zucht.Miquelangelo1969 schreef : Nou, als je toch bezig bent!! Ik voel een groupbuy aankomen!!
Ik mag vanavond eerst een 100 meter met een stanley-mesje tussen twee slechts voelbare lijntjes gaan zitten snijden, voor die reflectiestrips........En dat is dan alleen de witte strip......(Ik dus zit effe niet te wachten op werk, maar het was mel mijn plan, dat klopt.)
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2008 16:21 #1216941
door Miquel Engelen (GAST)
Als ik wat kan doen? Ik heb nu vakantie tot begin april!

Gulle Groet,

Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Als ik...
 Baseman schreef :
Jaja..........ik ook, zucht.Miquelangelo1969 schreef : Nou, als je toch bezig bent!! Ik voel een groupbuy aankomen!!
Als ik wat kan doen? Ik heb nu vakantie tot begin april!

Gulle Groet,

Moderators: Jerry Stam