Vervangen kofferbak bekleding: Part 1 & 2 gelukt, nu de bank en wielkasten nog.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2008 16:13 #1208533 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gas,

Baseman schreef :

Michael Oud schreef : Ook niet wat voor jou?

Maar ik heb daar een liter ATF, een halve liter DOT4, 5 liter koelvloeistof, contactspray, remmenreiniger, WD40/ductape en nog wat klein spul liggen, dat moet dan ook ergens heem.
De rechterkant is ook geen optie, daar zit een beugel in de weg (en een sleepkabel, startkabel,distributieriem, 3 V-snaren, omvormer, momentsleutel, krik) en de vulopening van mijn gasinstallatie.Maar, een onderzoekje is het zeker waard.

Oja, tuurlijk, je hebt nog een gastank achterin. Ik heb al die rommeltjes bij mn reservewiel, onder de plank, vandaar de vrije ruimte.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2008 22:17 #1209683 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weer een update-je.
Vanavond weer even de rest van de stof gaan halen. Ik heb maar gelijk voldoende meegenomen om ook de achterkant van de bank opnieuw te doen, is wel zo netjes, maar het wordt een rotklus.Ik heb een leder interieur en de achterbank heeft twee hoezen, die eraf kunnen en ik heb gezien dat dat stuk verticaal tapijt, genaait is aan de leder bekleding. Dus.........ik ga de naaimachine maar eens van zolder halen, want met de hand is wel leuk, maar hetblijftwel een Volvo bank, en dus groot.
Tevens gelijk een alternatief voor de paneeltjes in de deur meegenomen.Het is geen stof geworden maar zwart kunstleer, waar de rest van de deur ook mee bekleed is.Ik ga een boardplaatje op maat maken, de klemmetjes bij bestellen en eens kijken hoe dat staat.Is het niks, dan kan ik weer terug naar origineel. of alsnog met stof bekleden.
Ik houd u op de hoogte.Kosten tot dusverre, de stof van vanavond (incl. kunstleer lap van 70 bij 100 cm) meegegrekend: 35 euro. excl lijm, nietpistool en nietjes.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2008 23:10 #1209688 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Andere kleur
Hallo Bas

Baseman schreef : Het is geen stof geworden maar zwart kunstleer, waar de rest van de deur ook mee bekleed is.....Is het niks, dan kan ik weer terug naar origineel. of alsnog met stof bekleden.

Je zou ook nog voor een ander kleurtje kunnen gaan, als zwart kunstleer niet bevalt.
Groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC