Bekleding verwisselen?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2008 17:47 #1201881
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Goed dat je er aan dacht!
Hoi Hans,
Het is goed dat je daar even op wijst, ik had er zelf aan gedacht maar had er nog niets over geschreven! Ik heb inderdaad de bekabeling en het verwarmingselement (wat op foto 1 goed te zien is, en op foto 1 én 3 het relais) ook overgezet, dan weet je ook direct dat hij werkt en kom je niet voor verassingen te staan wat stekkertjes betreft enzo! Dus een hele goede tip!
De stoel zit er inmiddels weer in en werkt, ikben met de bijrijdersstoel begonnen en die is anders dan de vorige wél in hoogte verstelbaar! Verderop in de week ga ik aan de electrisch bedienbare bestuurdersstoel beginnen, ook daarvan houd ik jullie op de hoogte natuurlijk!
Gulle Groet,
Het is goed dat je daar even op wijst, ik had er zelf aan gedacht maar had er nog niets over geschreven! Ik heb inderdaad de bekabeling en het verwarmingselement (wat op foto 1 goed te zien is, en op foto 1 én 3 het relais) ook overgezet, dan weet je ook direct dat hij werkt en kom je niet voor verassingen te staan wat stekkertjes betreft enzo! Dus een hele goede tip!
De stoel zit er inmiddels weer in en werkt, ikben met de bijrijdersstoel begonnen en die is anders dan de vorige wél in hoogte verstelbaar! Verderop in de week ga ik aan de electrisch bedienbare bestuurdersstoel beginnen, ook daarvan houd ik jullie op de hoogte natuurlijk!
Gulle Groet,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2008 22:07 #1213865
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leren interieurset
Dag Eric, wat wil je hebben voor die leren interieurset, ik ben wel geinterreseerd.
M.v.g. Rob
M.v.g. Rob
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-10-2008 22:37 #1213967
door Eric Bakker (GAST)
Helaas voor jou heb ik de set al in juni verkocht via een advertentie hier op de site.
Succes met verder zoeken.
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Helaas
Hallo Rob,chilm schreef : Dag Eric, wat wil je hebben voor die leren interieurset, ik ben wel geinterreseerd.
Helaas voor jou heb ik de set al in juni verkocht via een advertentie hier op de site.
Succes met verder zoeken.
Moderators: Jerry Stam