warmte in interieur

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2008 22:47 #1195066 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic the fu*&^&))$%^ manual

Jan-Willem schreef :

voltomvo schreef : Hallo club! Waar zit die &*(^^(&%#$! sensor?

Letterlijk uit de handleiding Volvo 960: 'De airconditioning werk geheel automatisch, maar de installatie kan, desgewenst, ook met de hand bediend worden. Met behulp van twee sensoren die op verschillenden plaatsen binnenin de auto aangebracht zijn, wordt de temperatuur automatisch geregeld. <u>Een sensor zit aan de bovenkant van het dashboard</u> en reageert daar op zonnestraling. <u>De andere sensor is in de plafondverlichting aangebracht</u> en reageert op de temperatuur midden in de auto'
Groet,
Jan-Willem
[Edit] Bert was me voor met zijn nog gedetailleerder antwoord [end edit]

the fu*&amp;^&amp;))$%^ manual ligt in de auto! Weet je wel wat voor weer het is hier in Vleuten??????? En ja!  Bert was je inderdaad voor!  Tom  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2008 22:52 #1195069 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nat
&#160;
Ik ben speciaal voor jou DOOR DE REGEN gegaan om de &amp;^%$*)( manual uit de auto te halen omdat ik wist dat het daar instond. Niet iedereen is zo slim om gewoon even hier op de site te zoeken zoals Bert
Succes ermee en laat even weten of het schoonmaken van die sensoren werkt!
Groet,
Jan-Willem

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2008 23:56 #1195080 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ah,

Jan-Willem schreef : Ik ben speciaal voor jou DOOR DE REGEN gegaan om de &amp;^%$*)( manual uit de auto te halen omdat ik wist dat het daar instond. Niet iedereen is zo slim om gewoon even hier op de site te zoeken zoals Bert

Succes ermee en laat even weten of het schoonmaken van die sensoren werkt!
Groet,
Jan-Willem

ah, wat een toewijding! Mijn dank is groot, zal zo nog even een wijntje op je gezondheid drinken. Daarbij moest ik ook de belastingdienst nog even tevreden stellen tussen de bedrijven door. Moet me ook nog even het volgende van het hart: Wie is hier nu de slimste geweest? Ik heb mijn antwoorden, en ik ben NIET achter de PC vandaan geweest... saluti!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 00:06 #1195083 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarom zou je ook...........

voltomvo schreef : Ik heb mijn antwoorden, en ik ben NIET achter de PC vandaan geweest... saluti!

.........de manuals staan namelijk (weliswaar voor de amerikaanse markt) gewoon op de site.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 00:10 #1195085 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad!

Baseman schreef :

voltomvo schreef : Ik heb mijn antwoorden, en ik ben NIET achter de PC vandaan geweest... saluti!

.........de manuals staan namelijk (weliswaar voor de amerikaanse markt) gewoon op de site.

... en zo leert men maar door!  Ik las net in een ander draadje dat je een relais had gevonden in je schuur, wat heb jij eigenlijk NIET liggen (qua onderdelen), jij hebt altijd wel iets voorhanden; om te ruilen, proberen, passen... Grote schuur zeker? (sprak hij jaloers...)

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 20:08 #1195164 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Been there, seen it

voltomvo schreef :

Baseman schreef :

... en zo leert men maar door! Ik las net in een ander draadje dat je een relais had gevonden in je schuur, wat heb jij eigenlijk NIET liggen (qua onderdelen), jij hebt altijd wel iets voorhanden; om te ruilen, proberen, passen... <u>Grote schuur zeker?</u> (sprak hij jaloers...)

Mwoahhh, schuur is niet echt groot, maar vol dattie is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC