KOUDE VOETEN!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
mderijke schreef : Ik woon nog in Delft maar we zijn bezig met verhuizen naar Kruisland (net boven Roosendaal) dus tot eind januari is er nog een keuze.
Maarten,
Ik las in de Factor dat je gaat verhuizen. Nu heb ik vorig jaar zo'n dikke zwarte armsteun met bekerhouders bij je gekocht (lees "ja!" gezegd, en nooit afgerekend. Ik zou hem de volgende sleuteldag van je afnemen, maar ik ben nooit meer op een sleuteldag geweest.
Mocht je hem nog hebben, dan wil ik hem wel bij je komen halen nu je nog in de beschaafde wereld woont.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tuurlijk is hij er nog, maar ik moet even kijken waar hij ligt, de meeste onderdelen zijn al verhuisd naar Brabant en ik heb niet echt de tijd om alle dozen na te kijken waar hij ligt.Volvo Project schreef :
Mocht je hem nog hebben, dan wil ik hem wel bij je komen halen nu je nog in de beschaafde wereld woont.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Doe voor mij geen extra moeite. Die paar maanden kunnen er nog wel bij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is het zo dat je ook een aanpassing in de luchttoevoer naar de voetenruimte kan maken om deze te verbeteren!
Is een modificatie die in Vadis beschreven staat.
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
koiter schreef :
Is een modificatie die in Vadis beschreven staat.
Dat is welkome info David!
Bij welke types is deze modificatie mogelijk? Zijn er extra onderdelen voor nodig? Waar in Vadis vinden we het? Welke versie van Vadis heb je?
En het liefst veel plaatjes hier graag!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het artikel wel weer gevonden, je moet er inderdaad onderdelen voor bij de dealer bestellen. Ook staat er een modificatie beschreven om van de "aircogeur" af te komen bij vochtig weer.
Dit staat in vadis 2004:
--> body and interior
--> repair and installation instruction
--> removal replacement and installation
--> replacing components ECC climat control unit
--> improvement of front floor air distribution
De tekts kan ik eenvoudig in word plakken, de plaatjes niet (en dat zijn er aardig wat!)
Misschien morgen even printen en dan scannen, als iedereen dit graag wil zien...
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
koiter schreef :
Misschien morgen even printen en dan scannen, als iedereen dit graag wil zien...
Printen en daarna scannen is zó 1997.
Nee, maar soms is het wel practisch, dat weet ik.
Sinds ik CutePDF op mijn PC heb gehad en daarna Acrobat 8 Full version, kun je gemakkelijk vanuit VADIS printen naar PDF-files en dat is me toch ideaal.....!!
Mocht je interesse hebben, laat maar weten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
PDF, wie het bestand wil hebben of als hij ergens op de site toegevoegd moet worden hoor ik het wel.
David
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
koiter schreef :
PDF, wie het bestand wil hebben of als hij ergens op de site toegevoegd moet worden hoor ik het wel.
David,
Als je even een nieuwe 'informatiepagina' maakt (in het linkermenu staat die mogelijkheid) met een korte omschrijving in de body en de pdf als bijlage, dan zal ik deze pagina daarna toevoegen aan de technische vraagbaak.