Nieuw project: automatische ramen
- V700 register
- Nieuw lid
-
zou je voor mij het schema + relais nummer hebben voor auto up en down voor de bestuurderskant?
Of heeft Mathy dat misschien?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb de link even aangepast. Het schema staat er dus weer.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt, op mij 940 1998 1x (snel) drukken en hij gaat automatisch naar beneden.Waarom dan niet hetzelfde met omhoog? geen idee dus.Baseman schreef : De betreffende posting kan ik helaas niet terugvinden, maar het schijnt op de 940 van 1998 standaard te zijn, getuige een <a href="/?q=node/4674" target="_blank">eerdere posting.</a>
Kijk eens in VADIS bij dat type, wellicht wordt je er wijzer van.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is precies hoe het nu zit.Bestuurders kant met korte druk op de knop helemaal naar beneden of (indien open) helemaal naar boven, bijrijderskant idem, achterdeuren auto UP.Chilm schreef : Is het te doen om de ruit ook met 1 druk weer naar boven te laten gaan?,of is dat juist wat je met bovenstaande aan wilt tonen? (je merkt, het ontgaat me)
- V700 register
- Nieuw lid
-
(totdat er een vingerkenlbeveiliging kwam, die overigens is gepatenteerd door Mitsubishi)
en dat is ....veiligheid! verrassing
drie keer raden waarom..
En ook autodown op de achterportieren...Tiens als je kids leuk aan het tijgeren zijn (wat al uit den boze is natuurlijk) kunnen ze meteen naar buiten springen tijdens het rijden
of als ze dingen vasthebben die meteen het raam uit kunnen, dan is het best handig!
Maar autodown voorin zou ik ook nog wel willen hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En daarom heeft Volvo zelf wel gedacht aan een knopje, waarmee je de ramen van de achterportieren kunt blokkeren en alleen vanaf de bestuurdersplaats kunt bedienen, dat wil ik je met de raamslinger van het rechterachterportier nog wel eens zien doen.....Jeroen schreef : En ook autodown op de achterportieren...Tiens als je kids leuk aan het tijgeren zijn (wat al uit den boze is natuurlijk) kunnen ze meteen naar buiten springen tijdens het rijden