Antwoorden....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2016 13:17 #1427655 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic het lijkt mijn V6 wel
Mijn V6 hakketakt ook.

En in dit geval is er al, pak m beet, 10(?) jaar verzet tegen drupal.
dat is een teken aan de wand.
ik zou zeggen de proefperiode is ruim voorbij.
We zijn er niet blij mee als leden. Dus het zou maar eens opgeruimd moeten worden.
Ik snap ook wel dat dat niet 1-2-3 gaat.

Modedit JS: niet ter zake doende opmerking verwijderd

Dus dat geld is er even niet..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2016 14:07 #1427656 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic @Jeroen
Afgezien van je verwijderde opmerking, het volgende:

Ik heb vorige week nog met het bestuur/voorzitter gesproken en mogelijkheden besproken de uitgaven aan de website waar mogelijk verder te beperken.

Dat betekent op korte termijn vooral verbeteringen die we zelf kunnen en geen upgrade of migratie.

Qua functionaliteit is daarom geen uitbreiding / verandering te verwachten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2016 19:50 #1427663 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je laat de reden waarom weg
Je laat de reden waarom dat geld er niet is, weg.
Onterechte censuur wat mij betreft.
Dit is een besloten gedeelte en daar mogen denk ik de feiten gewoon benoemd worden. Daar is niks mis mee.

Maar goed,
Door die episode kunnen we op deze manier inderdaad ff niks echt veranderen aan de site. Eerst maar iets aan de financiële situatie doen .
De gebakken peren werpen dus hun schaduw vooruit. Daar zijn we mooi klaar mee.
In de categorie dubbel genaaid houdt beter. We kunnen dat feit niet meer veranderen, maar enorm zuur is het wel.

Hoe dan ook hou ik wel vertrouwen in het nieuwe bestuur.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2016 22:52 #1427667 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Back ontopic
Niet om het één of ander, maar het niet hiërarchisch reageren vond ik echt niet fijn werken 0:)
Op elk willekeurig forum kan ik in één rits met m'n muis naar beneden scrollen om direct de nieuwe berichten in het topic te bekijken, maar hier mocht ik zoeken (ctrl+f) op de term 'nieuw'.

Het kunnen quoten of multi-quoten (met inderdaad een duidelijk onderscheid) zou mooi zijn in een topic, maar het gestructureerd kunnen zoeken op een website vind ik persoonlijk prettiger dan dat iemand direct op mijn bericht kan antwoorden.

Uiteindelijk ligt het ook aan de gebruiker hoe overzichtelijk een topic is en blijft.
Als men off-topic gaat door bijv. zo'n aftakking direct onder een bericht of bijv. ellenlange stukken gaat quoten om vervolgens 'Akkoord' eronder te typen o.i.d., dan is het einde snel zoek uiteraard :P

Ik snap de voor- en nadelen van beide manieren, maar is het mogelijk om polls toe te voegen aan de website?
Dan kunnen we wellicht op die manier bekijken wat de gebruiker het fijnst vindt ?

@Jeroen,
Als dit een besloten deel is, waarom kunnen dan mensen reageren zonder V-schildje?

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2016 23:00 #1427668 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic PS
PS: Begrijp me niet verkeerd mensen, maar het onderwerp wat Jeroen aansnijdt is volgens mij een clubonderwerp en dus voor het 'besloten-besloten' deel o.i.d...?
Uiteraard is iedereen vrij om zijn ervaringen te delen over de website.

...ohja het kunnen bewerken van je berichten hè :+)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2016 17:51 #1427684 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niks veranderen?
@Jeroen: Als je als club geld nodig hebt, heb je meer leden nodig. (Overigens ontgaat me de noodzaak als club veel geld te willen hebben, levert alleen problemen op).
Je kunt meer leden trekken via de website, zo is deze vereniging ook groter geworden. Een leukere website trekt meer gebruikers. Een meer open website levert meer conversies van gebruikers naar leden. Grenzen weghalen levert minder grens conflicten en is leuker voor iedereen. Minder besturen, minder modereren en meer samen bouwen aan de gezamenlijke hobby in respect van ieders keuzes, lid of niet. Creatieve manieren vinden en out of the box denken, letterlijk.
Uiteraard zal dat veranderen tegen minimale kosten moeten, maar niks veranderen? In tegendeel, aan de bak! Zet nu de grote veranderingen in de steigers, betrek mensen, vul het stukje "actieve participatie" uit de verenigings missie in en zorg dat mensen het leuk vinden om bij te dragen en zich mede "eigenaar" kunnen voelen van hun stukjes van de site. Het gaat nog meer om de bijdragen dan om het geld, het maakt daarbij niet uit of iemand lid is of niet. Lid zijn is een gevolg van lid willen zijn, er bij willen horen.
(met excuses dat ik het toch weer niet kan laten :-) en nee, ik ben nog niet toe aan lid worden, zie boven)

• Ton Visser
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2016 19:02 #1427685 door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Ja hoor!
Helemaal mee eens Johan!

Maar verder onthoud ik mij van elk commentaar, dat wil zeggen, ik mag en wil hier dus niet weer over Facebook gaan zeuren.

Maar mijn standpunt is inmiddels wel duidelijk.

Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2016 22:10 #1427690 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Das waar
In de basis ben ik het met je eens.

Laten versloffen moet niet gebeuren. Anders lijkt het op het bedrijf dat de verkoopafdeling weghaalt uit kostenoverwegingen omdat ze niks meer verkopen.

"We" zullen dus slim verbeteringen moeten doorvoeren, samenwerking zoeken, de goede podia zoeken, en keuzes maken.
Dat is ook een uitdaging die leuk kan zijn overigens. Niks doen is eigenlijk geen optie.
Dus mochten er dingen nodig zijn om te doen of over te denken denk ik dat er mensen zijn die mee willen helpen. Maar dan willen we het wel weten.

Modedit JS: geen verdachtmakingen of insinuaties

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2016 02:06 #1427693 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Veel geld
Hallo Volvisti

Even ter verduidelijking: Er is gezocht naar iemand die de website wilde onderhouden en updaten. Daarop hebben zich een drietal mensen gemeld. Om allerhande redenen, die ook mij niet allemaal bekend zijn, heeft dat niet tot het gewenste resultaat geleid. Dat terwijl de versie van de forumsoftware die we toen draaiden dermate verouderd was, dat er op redelijk korte termijn iets moest gebeuren. Daarop heeft het bestuur uiteindelijk besloten, om professionals in te huren. De keuze is toen op OneShoe gevallen. OneShoe heeft geadviseerd, om voor de overgang naar de nieuwe versie van de forumsoftware, gebruik te maken van een tweetal zzp-ers. Deze zzp-ers zijn, als ik me niet vergis, ook aangedragen door OneShoe. De zzp-ers zouden goedkoper zijn dan OneShoe zelf (ik kan dat zelf niet controleren, maar ga ervan uit, dat dat klopt). Daarna zou OneShoe het onderhoud op zich nemen. Dat is ook gebeurd. Helaas heeft dat ertoe geleid, dat de website ons in 2014 en 2015 bij elkaar zo'n € 13.500,- heeft gekost. Of dat goedkoper had gekund, kan ik niet inschatten. Of een ander bestuur een andere keuze had gemaakt, kan ik ook niet inschatten. Feit blijft, dat naar mijn persoonlijke inschatting, het forum vóór de overgang naar de huidige versie van de forumsoftware, ieder moment kon vastlopen c.q. kon uitvallen. Er moest dus iets gebeuren.

Wat de BALV heeft gekost, is hierboven al beschreven. Over de noodzakelijkheid van de BALV kunnen we online blijven discussiëren. Sommige discussie moet je "in real life" aangaan. Een geschreven medium is daar niet het geschikte medium voor.

Maar tel beide bedragen bij elkaar op en je komt aan een bedrag dat heel erg dicht bij het bedrag ligt, dat we op het vermogen zijn ingeteerd.

Begrijp me overigens niet verkeerd: Met sommige mensen uit het vorige, reguliere, bestuur kan ik beter door één deur dan met anderen uit datzelfde bestuur, om het maar eens zwak uit te drukken. Bovenstaande is dus niet omdat ik vriendjes ben met iedereen uit dat bestuur. Maar ik ben wel van mening, dat je iemand moet veroordelen op wat ie verwijtbaar verkeerd heeft gedaan. Ook als de betreffende persoon of personen "niet tot je vriendenkring behoort c.q. behoren".

groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2016 19:57 #1427697 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het verbaast
mij dat sommige leden ,dus ook die man die hier boven zijn verhaaltje weer heeft gedaan dat zijn stukjes er gewoon op mogen blijven staan,waarom al die beschuldigingen naar iemand anders toe en word het niet eens tijd dat ze deze man gewoon maar moeten royeren van deze club,deze man kan niet normaal doen ook niet nu we een goede weg zijn ingeslagen.

Moest dit even kwijt,groeten Ted.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC