Antwoorden....
- V700 register
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik
- Nieuw lid
-
Als je dat nu doet met een bericht halverwege de draad, komt er dus onderaan een antwoord bij waar kop noch staart aan zit. Weer een mooie functie van het forum die om zeep geholpen wordt omdat men het niet snapt.
Maar de eerlijkheid gebiedt ook te zeggen: in het forum VOOR Drupal kon je als gebruiker instellen of je berichten lineair of hierarchisch getoond wilde hebben. En toen snapten sommigen dus ook niet waarom ik antwoorde zoals ik dat deed, want zij hadden "nieuwste onderaan" of "nieuwste bovenaan" en waren dus het verband tussen de antwoorden kwijt...
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou, ik snap het heel goed maar vind het gewoon niet handig. Als je later toch wilt reageren, kun je toch gewoon "@piepeltje" schrijven voor je reactie?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
@Hr. Ton, de opmerkingen van 21xkpp zijn voor de moderators en die snappen prima wat er bedoeld wordt. En oh ja, misschien leuk als je je foromnaam aanpast naar "kortdoordebocht"

Afschaffen van de Factor in print en het gigantische bedrag wat dan overblijft investeren in de website aanpassingen/onderhoud, goed idee? Vooruit in de vaart der volkeren zou ik zeggen.
Zelf wordt ik er een beetje moe van dat er telkens bij advies of opmerkingen het argument van de vrijwilligers wordt bijgehaald. Stop daar eens mee en neem eens wat aan. Er worden steeds pijnpunten aangegeven maar dit wordt niet opgepakt. Kijk eens hoe mooi en snel nu het inspringen is opgelost in korte tijd, zo moet het toch gaan.
Afijn...
- Ton Visser
- Nieuw lid
-
En ik denk toch niet dat iemand die geen lid is van de vereniging enige inbreng heeft over het al dan niet voortbestaan van de Factor in print.
En ja, ik wordt zo nu en dan ook wel een beetje moe van al die, ach nee, dat lokt maar meer reacties uit.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Jij schreef : Maar de eerlijkheid gebiedt ook te zeggen: in het forum VOOR Drupal kon je als gebruiker instellen of je berichten lineair of hierarchisch getoond wilde hebben. En toen snapten sommigen dus ook niet waarom ik antwoorde zoals ik dat deed, want zij hadden "nieuwste onderaan" of "nieuwste bovenaan" en waren dus het verband tussen de antwoorden kwijt...
Of het onder Disko of hoe de vorige forumsoftware heette, al kon weet ik niet, maar we draaien al jaren Drupal. En in Drupal kon je vroeger kiezen hoe je de berichten voorgeschoteld wilde krijgen. Dat dat nu niet meer gaat, ligt niet aan Drupal.
groetjes
Mathy