De Balv: praktische punten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2015 23:50 #1421601
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Punten
Ik ben het met van harte met jullie eens!
Ben trots op deze club mensen. Ook op degenen die niet gekozen zijn in het bestuur.
Ben trots op deze club mensen. Ook op degenen die niet gekozen zijn in het bestuur.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 00:36 #1421603
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Complimenten zeker ook voor
Complimenten zeker ook voor De gespreks leider!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 06:59 #1421607
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 34
Het was inderdaad een bijzondere Alv.
Ik ben ook gelukkig met het resultaat van de Balv al ben ik
niet gekozen in het bestuur.
Op het moment van de stemming waren er meen ik, 98 rechtsgeldige stemmen te verkrijgen. Daar heb ik er toch 34 van gekregen.Dat is meer dan 1/3!
Ik heb vertrouwen in het nieuwe bestuur en weer extra zin in het organiseren van sleuteldagen.
Verder mijn speciale dank voor Piet(22) die met zijn uitzoekwerk en inspanningen om het geheel rechtsgeldig te laten verlopen een geweldige bijdrage heeft geleverd.
Ook mijn respect en dank voor Lieme Huib die als onpartijdig vergadervoorzitter een moeilijke en voor hem onverwachte taak tot een
goed einde heeft gebracht.
Groetjes Rudiger
Ik ben ook gelukkig met het resultaat van de Balv al ben ik
niet gekozen in het bestuur.
Op het moment van de stemming waren er meen ik, 98 rechtsgeldige stemmen te verkrijgen. Daar heb ik er toch 34 van gekregen.Dat is meer dan 1/3!
Ik heb vertrouwen in het nieuwe bestuur en weer extra zin in het organiseren van sleuteldagen.
Verder mijn speciale dank voor Piet(22) die met zijn uitzoekwerk en inspanningen om het geheel rechtsgeldig te laten verlopen een geweldige bijdrage heeft geleverd.
Ook mijn respect en dank voor Lieme Huib die als onpartijdig vergadervoorzitter een moeilijke en voor hem onverwachte taak tot een
goed einde heeft gebracht.
Groetjes Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 10:54 #1421617
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kon er helaas niet bijzijn,
Kon er helaas niet bijzijn, ben overigens ook nog niet zolang lid. Heb op het forum de discussies wel gevolgd, en nu ik de eerste dingen over het verloop van de BALV lees schept dat vertrouwen in de club! Hulde.
- Adriaan Versluijs
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 10:56 #1421618
door Adriaan Versluijs
Beantwoord door Adriaan Versluijs in topic Het verenigingsgevoel is de grote winnaar
Hoe onwenselijk ook, binnen iedere vereniging is - bijna onontkoombaar - sprake van kampen. Gisteren bleek echter een overduidelijke meerderheid binnen onze vereniging de buik meer dan vol te hebben van het betrekken van stellingen en bestuurlijke congsi's die bij een ondergeschikt deel de laatste tijd zo nadrukkelijk de gemoedstoestand bepaalden.
Tijdens de BALV heeft die meerderheid - ten koste van een aantal gekwetste ego's - eensgezind de doelstellingen van de vereniging nogmaals onderstreept. Hulde. Dat kunnen dwarsliggers en betweters in hun oren knopen.
Het nieuwe bestuur (a.i) wens ik veel sterkte en wijsheid toe.
Lang leve de V700 Vereniging!
Adriaan
Tijdens de BALV heeft die meerderheid - ten koste van een aantal gekwetste ego's - eensgezind de doelstellingen van de vereniging nogmaals onderstreept. Hulde. Dat kunnen dwarsliggers en betweters in hun oren knopen.
Het nieuwe bestuur (a.i) wens ik veel sterkte en wijsheid toe.
Lang leve de V700 Vereniging!
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 13:07 #1421634
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De eerste keer
Voor mij de eerste keer om een ALV bij te wonen en ik moet zeggen geen verloren tijd maar juist een investering om mee te mogen doen aan de toekomst van de club.
De opkomst bij de BALV toonde aan wat een betrokkenheid er is om de club bijeen te houden. Ook de hoeveelheid leden die zich willen kandideren voor een bestuursrol is best uitzonderlijk. Ook dat Rudiger c.s. de kascommissie wilde voortzetten getuigd van betrokkenheid en dat je over je eigen schaduw heen kunnen stappen.
Zomaar een ledenvergadering voorzitten en met het resultaat van gisteren met respect voor de sprekers en emoties: niets dan hulde voor Lieme Huib en de stemcommissie.
Natuurlijk zijn er ook verliezers. De aanleiding en aanloop naar deze BALV is er niet een van schoonheid en heeft juist polariserend gewerkt ipv samenbindend. Ik hoop dan ook dat over een tijdje iedereen bij de club betrokken blijft en over zijn eigen schaduw heen kan stappen. Het gaat (maar) over een Volvo en die blijft ook doorgaan
Daarnaast laten we dit forum gebruiken om onze Volvo's te promoten, vragen te stellen, hulp te vragen, te organiseren, te verbinden, te adverteren, etc etc Schriftelijk respect hoort hierbij omdat woorden op papier anders c.q. harder kunnen overkomen dan je zelf denkt of wenst.
Tot de volgende keer of de eerste sleuteldag in de buurt van Heemskerk.
Groet en een fijne zondag verder.
+++ Bettiakemaai ++
Bijt hij als ik hem aai?
De opkomst bij de BALV toonde aan wat een betrokkenheid er is om de club bijeen te houden. Ook de hoeveelheid leden die zich willen kandideren voor een bestuursrol is best uitzonderlijk. Ook dat Rudiger c.s. de kascommissie wilde voortzetten getuigd van betrokkenheid en dat je over je eigen schaduw heen kunnen stappen.
Zomaar een ledenvergadering voorzitten en met het resultaat van gisteren met respect voor de sprekers en emoties: niets dan hulde voor Lieme Huib en de stemcommissie.
Natuurlijk zijn er ook verliezers. De aanleiding en aanloop naar deze BALV is er niet een van schoonheid en heeft juist polariserend gewerkt ipv samenbindend. Ik hoop dan ook dat over een tijdje iedereen bij de club betrokken blijft en over zijn eigen schaduw heen kan stappen. Het gaat (maar) over een Volvo en die blijft ook doorgaan

Daarnaast laten we dit forum gebruiken om onze Volvo's te promoten, vragen te stellen, hulp te vragen, te organiseren, te verbinden, te adverteren, etc etc Schriftelijk respect hoort hierbij omdat woorden op papier anders c.q. harder kunnen overkomen dan je zelf denkt of wenst.
Tot de volgende keer of de eerste sleuteldag in de buurt van Heemskerk.
Groet en een fijne zondag verder.
+++ Bettiakemaai ++
Bijt hij als ik hem aai?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 20:29 #1421679
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, eindelijk weer waar het om gaat.
Iedereen gefeliciteerd met de geboekte winst: de club voorop en dan pas de ego's. Ik had opgezegd als lid omdat die ego's inmiddels de gezelligheid en eenheid hadden verpest, maar bij vooruitgang blijf ik natuurlijk lid....ik wens het bestuur ad interim alle succes. Ik hoop dat men de visiegroep de ruimte geeft om te zorgen dat de 700/900 enthousiasten ook in de toekomst een herkenbare groep zal blijven.
Moderators: Jerry Stam