Betere remmen 360
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
je zou dit natuurlijk met een klauw van de sloop kunnen doen, dan kun je zolang nog doorrijden (maar dat zou ik met een L/R trekkende auto zowieso niet doen)
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
rwdstudent;46970 schreef : Meestal is de zuiger wel weer goed gangbaar te maken. Waarschijnlijk zal je linker klauw vast zitten.
Hoe werkt zoiets dan? Zware klus? Kan dit gewoon voor op straat, zonder de remslang e.d. los te maken?
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
En zoals de anderen al zeggen; standaard schijven en goede blokken moeten voldoende zijn.
- V300 register
- Verbannen
hiervoor gelden dus alle waarschuwingen en 'pitfalls' zoals ontluchten en oppassen met remvloeistof op de lak.
om serieus aan een klauw te werken moet je hem gewoon uitbouwen en op de werkbank leggen....
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Anyway, ik ga eerst de schijven + blokken vervangen. Als het probleem daarna blijft kan ik hem altijd nog wegbrengen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
setsunakaede;46909 schreef : Andries Hofstra heeft indertijd geopteerd voor Ferodo's (DS2500 dacht ik?).
Ik kan de Ferodo DS2500's krijgen voor 76 euro ex btw. Daarbij werden mij geperforeerde schijven aangeboden voor 42,90 per stuk ex btw. Die schijven zijn dan naar keuze van Brembo of Zimmermann, de laatste werd geadviseerd. Kunnen de DS2500 (in de juiste uitvoering) probleemloos in de originele klauw worden geplaatst?
- V300 register
- Verbannen
Doeke Dobma;50521 schreef : Kunnen de DS2500 (in de juiste uitvoering) probleemloos in de originele klauw worden geplaatst?
Ja, als ze speciaal voor de 360 worden aangeboden wel ja. Die blokken en schijven zijn niet duur trouwens.