EMVK probleem
- V300 register
- Verbannen
de begrenzer voel je helemaal niets van, tot je echt vacuum erop gaat zetten staat dat membraan/zitting afsluitertje helemaal open.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Dan kun je die leuk aansluiten op de betreffende slangen. Geeft leuke info over het vaccuum op diverse plekkenin het systeem.
Als ik de EMVK van rariteiten verdenk probeer ik zo te zien o ie wel/niet de betreffende vacua (?) opbouwd/doorlaat.
- V300 register
- Verbannen
De auto schakelt weer op. Heb het gevoel dat het nog iets mooier zou kunnen, maar het is al een wereld van verschil.
Het probleem bleek uiteindelijk bij de nieuwe rubber klepjes te zitten.
Deze bleken na lang zoeken te lang te zijn. Na ze ingekort te hebben rij de auto weer goed.
Had er nog niet over gelezen, dus misschien een goede tip voor mensen met hetzelfde probleem. Het gaat om de klepjes uit de revisieset van Dafhobby.
Groet,
Matthias
- V300 register
- Verbannen
Edit: Heb het gevonden, maar de foto's werken niet meer: forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=219444&postcount=29
- V300 register
- Verbannen
Facebook blijkt niet zo'n heel geweldig
foto-upload systeem...
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
DuneWM;234015 schreef : Mensen bedankt!
De auto schakelt weer op. Heb het gevoel dat het nog iets mooier zou kunnen, maar het is al een wereld van verschil.
Het probleem bleek uiteindelijk bij de nieuwe rubber klepjes te zitten.
Deze bleken na lang zoeken te lang te zijn. Na ze ingekort te hebben rij de auto weer goed.
Had er nog niet over gelezen, dus misschien een goede tip voor mensen met hetzelfde probleem. Het gaat om de klepjes uit de revisieset van Dafhobby.
Groet,
Matthias
Ik van de week een revisie kit gebruikt van BBB uit B. Als ik de bergrem inschakel gebeurt er niks, zou dat hier mee te maken kunnen hebben.