Anjo vd Akker
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ja hoor ik zal een account aanmaken en ja ik zal plaatjes plaatsen maar wat moet je op dit forum nou met pics van zo'n perenkist en ik heb niet van alle Volvo's (dat zijn er nogal wat) foto's. Ik geloof dat we afdwalen, toch? Of mag je hier w?l ongegeneerd off-topic gaan?
Leuk forum trouwens!
Groet, Frans.
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
over naast mn schoenen gaan lopen enzo, daar hoeven jullie echt niet bang voor te zijn, daar ben ik helemaal de persoon niet voor, ben zo zelfkritisch als wat en wat techniek betreft wil ik mezelf en mn werk altijd alleen maar verbeteren; het is voor mij nooit goed genoeg.
klopt helemaal, maar vind het zelf ook absoluut niet boeiend:Dvolvofiel;189011 schreef : nee, daar is de spelling en lay-out te goed voor
(sorry Anjo :crock:)
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
P.s. Stefan, Ik zie op mijn werkt dat de vertegenwoordigers nu eenmaal minder goed met een schroeven draaier overweg kunnen dan de monteurs. Vandaar toevallig de baan van vertegenwoordiger.
- V300 register
- Verbannen
vincentengel1990;189088 schreef : Op je werk hangd toch ook geen score lijst wie het beste presteert.
Toch wel, op veel plaatsen heb je een werknemer van het jaar of iets wat er op lijkt.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Iedereen is op zijn/haar manier weer goed in iets en wat je kunt bereiken hangt naast de wil om het te bereiken toch ook af van je mogelijkheden op meerdere gebieden.
Wat voor Anjo een volledig ombouw project is kan voor de ander het zelf onderhoud of een reparatie uitvoeren zijn.
Blijft natuurlijk dat wat Anjo heeft gedaan absoluut niet mis te verstaan is en de bewondering is naast dit forum en de club ook bij anderen die de custom build zien/horen/beleven niet van de lucht!
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen