Anjo vd Akker
- V300 register
- Verbannen
Wouter76;188994 schreef : Sommigen krijgen een tegel in de walk of fame, anderen een eigen topic
En terecht, zeker in het geval van Anjo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
slb_340;189005 schreef : Misschien is het Anjo zelf!
nee, daar is de spelling en lay-out te goed voor
(sorry Anjo :crock:)
Hij heeft wel gelijk!
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ben gewoon een liefhebber van de meest ondergewaardeerde Volvo (stuk of 4 van gehad) rij nu al weer een tijdje 740. Ik vond (vind) het nogal bijzonder wat Anjo allemaal aan het doen is, that's all folks.
Groet, Frans.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
vincentengel1990;189023 schreef : Is dit wel de juiste weg om dit te zeggen. De Anjo de dingen serieus aanpakt weten we allemaal. Maar omdat via deze weg te zeggen is misschien - niet om Anjo te kwetsen - wel erg hoog van de toren blazen. Iedereen is op zijn eigen manier met zijn eigen auto bezig. Je moet dus ook niet verwachten dat een Vertegenwoordiger een turbo om zijn of haar 340 knustseld. Anjo zit ook in de auto en dit is wellicht een klusje wat bij zijn niveau past. Net als het wisselen van een wiel bij een vertegenwoordiger. Is het dan wel zo fair om Anjo de hoogte in te prijzen. Het is leuk voor hem natuurlijk. Maar anderen hebben voor hun doen wellicht ook zo'n grote stap gemaakt. Maar nogmaals niets tegen Anjo. Want stiekem ben ik best een beetje jaloers.
Ik ben dan wel een niet geregistreerde gast maar waar dit antwoord op slaat begrijp ik niet!
- Mark Smeets
- Moderator
Niet geregistreerd;189024 schreef : Ben gewoon een liefhebber van de meest ondergewaardeerde Volvo (stuk of 4 van gehad) rij nu al weer een tijdje 740. Ik vond (vind) het nogal bijzonder wat Anjo allemaal aan het doen is, that's all folks.
Groet, Frans.
Als je er zoveel hebt gehad en het kriebelt weer, dan maak eens even een account aan! Je mag ook best foto's van je ex 300's showen, en van een 700 zijn we hier ook niet vies hoor. Ik heb beide
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Dat blokje wil ik wel in de 360 hebben liggen
- V300 register
- Verbannen
Ik voel mij nu over ??n kam geschoren!