Hier kun je een bericht plaatsen zonder te moeten registreren.
Volvo 340 aankoop tips
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-11-2009 08:47 #808309
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 aankoop tips
Bedankt voor alle reacties! Ik heb de 340 inmiddels aangeschaft en aangemeld op het forum, ik zal er binnenkort wat foto's op plaatsen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-04-2010 13:06 #827745
door V300 register
volvo 340
gegroet ovlov mensen ,ik heb hier nog 1 340 staan die weg mag ,ik hoef geen hooftprijs en wil ook absoluut niet dat het dingetje naar de cross of sloop gaat bj 1986 handgeschakeld ik dacht dat er misschien wel iemand bij deze club interesse heeft hij is heel redelijk ,remlicht doet het niet en beetje laswerk linksonder in de balk verder is het een leuke auto en hij loopt ook mooi! ik vind zelf dat hij niet veel roest heeftwanneer iemand deze leuke auto een nieuw huis wil geven hoor ik dat graagje mag me bellen kan ook fotoos mailen op verzoek ! met vriendelijk groet chris 06-38324795
gegroet ovlov mensen ,ik heb hier nog 1 340 staan die weg mag ,ik hoef geen hooftprijs en wil ook absoluut niet dat het dingetje naar de cross of sloop gaat bj 1986 handgeschakeld ik dacht dat er misschien wel iemand bij deze club interesse heeft hij is heel redelijk ,remlicht doet het niet en beetje laswerk linksonder in de balk verder is het een leuke auto en hij loopt ook mooi! ik vind zelf dat hij niet veel roest heeftwanneer iemand deze leuke auto een nieuw huis wil geven hoor ik dat graagje mag me bellen kan ook fotoos mailen op verzoek ! met vriendelijk groet chris 06-38324795
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-04-2010 13:10 #827747
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 340 aankoop tips
Hoi Chris,
je kunt in deze rubriek: www.v3c.nl/advertenties.php als gast een advertentie aanmaken; het liefste gelijk met de foto's, het is niet de bedoeling dat er op het forum geadverteerd wordt, dat wordt 1 grote chaos. alles van 86 of ouder is op dit moment nog gewoon gewild dus je kunt hem ongetwijfeld aan een liefhebber verkopen:)
veen succes met de verkoop!
je kunt in deze rubriek: www.v3c.nl/advertenties.php als gast een advertentie aanmaken; het liefste gelijk met de foto's, het is niet de bedoeling dat er op het forum geadverteerd wordt, dat wordt 1 grote chaos. alles van 86 of ouder is op dit moment nog gewoon gewild dus je kunt hem ongetwijfeld aan een liefhebber verkopen:)
veen succes met de verkoop!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-04-2010 13:14 #827748
door V300 register
re avd akker
bedankt voor je reactie ik wist niet dat het ongebruikelijk was ik wist niet van die link af toch bedankt leuk forum leuke mensen en autoos ook excuus for het ongemak!
bedankt voor je reactie ik wist niet dat het ongebruikelijk was ik wist niet van die link af toch bedankt leuk forum leuke mensen en autoos ook excuus for het ongemak!
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-04-2010 16:58 #827772
door alex kokkeler (GAST)
boeiend, ik check die site toch niet als het me alleen om dat plaatje gaat. :crazy1:
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Volvo 340 aankoop tips
Markvictor;126744 schreef : images.google.nl/imgres?imgurl=http://ar...nl%26sa%3DN%26um%3D1
Wat een vage website bezoek je alex, je gaat me toch ook niet vertellen dat je fan van die man bent?
boeiend, ik check die site toch niet als het me alleen om dat plaatje gaat. :crazy1:
Moderators: Mark Smeets