Inbouw LPG installatie
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Nadat ik met de garagehouder wat over de plaatsing van de diverse componenten hadden gesproken, liet ik de garagehouder de draden zien die ik al tegelijkertijd getrokken had voor de installatie toen ik draden had getrokken voor de luidsprekers achter. Hij vroeg hoe ik aan die verschillende kleuren draad was gekomen, ik zei van mijn vroegere werk als panelenbouwer. Gaande weg kreeg ik het idee dat ik het zelf mocht inbouwen, wat ik ook uiteindelijk vroeg. Dat kon en de installatie zou, inclusief keuren, afstellen motor en het verzorgen van de nieuwe kenteken papieren, dan ?200.- goedkoper worden, als het goed is kan ik as vrijdag alles halen en ik heb geen wachttijd van 3 weken.
Ik zal de nodige foto's maken en hier laten zien, maar eerst moet ik een motor en versnellingsbak wisselen eer ik daar aan begin. :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
weet niet of je het al bij het LPG-inbouwstation vermeld is, maar hou er rekening mee dat onderdelen als de vulslang, tank etc. maximaal een jaar oud mogen zijn voor een geldige keuring/kentekenpapieren2 Fast 4 U;181857 schreef : Ik zal de nodige foto's maken en hier laten zien, maar eerst moet ik een motor en versnellingsbak wisselen eer ik daar aan begin. :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
AvdAkker;181865 schreef : weet niet of je het al bij het LPG-inbouwstation vermeld is, maar hou er rekening mee dat onderdelen als de vulslang, tank etc. maximaal een jaar oud mogen zijn voor een geldige keuring/kentekenpapieren
Het is compleet nieuw set, bij een RDW erkend LPG installatie bedrijf, maar ik zal alles toch nakijken op datums en certificaten.
Lucluc;181878 schreef : Zo, je bent lekker voortvarend bezig, repect! Wat kost nou zo'n compleet setje? 700 euro?
op een cent na voor ?850.-, installatie incl. keuring, aanmelden en opsturen kenteken, afstellen motor, klap beugel voor de kentekenplaat,
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Dan gaat ik dat zeker ook doen! (ff sparen na de vakantie)
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen