alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)

Gezocht foto's LPG installaties, plaatsing onderdelen

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2011 22:11 #877567 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Gezocht foto's LPG installaties, plaatsing onderdelen
De enige bruikbare foto die ik voor je heb:

[img

Plaatsing is perfect, ik heb gevraagd of zo zo min mogelijk wilden boren bij de installatie en alleen de gasleiding zit aan de koets geparkerd.
Verder is mijn installatie niet van toepassing, want 360 sedan.
Ik loop nu alleen aan tegen wat passingsproblemen voor de veerpootbrug.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2011 23:08 #877582 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Gezocht foto's LPG installaties, plaatsing onderdelen
Heel mooi gedaan. Gewoon aan bestaande bouten vastgemaakt met een beugeltje.

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2011 16:19 #877648 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Gezocht foto's LPG installaties, plaatsing onderdelen
Luuk, Steven en Jeroen bedankt voor de foto's en uitleg :y: :yesyes:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2011 19:00 #877656 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Gezocht foto's LPG installaties, plaatsing onderdelen
Oja, nog wat bruikbare informatie: Ga naar Van Orsouw in Eindhoven, vaklui!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2011 19:58 #877658 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gezocht foto's LPG installaties, plaatsing onderdelen
[img]http://forum.volvo300club.nl/C:\Users\Fran?ois\Pictures\Gasinstallatie TN-14-YF[/img]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2011 20:03 #877659 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gezocht foto's LPG installaties, plaatsing onderdelen
Bij mijn 343 zit het als volgt:

Bijlagen:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2011 20:05 #877660 door V300 register
Ik weet dat er voor de 300-serie special tanks waren voor tegen de achterlichten aan. Dat zou mooi zijn.

Ik wil best ook nog foto's maken van m'n 360 als je daar behoefte aan hebt. Is toch wel anders dan bij een B14. Lamawete.

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2011 21:51 #877685 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Gezocht foto's LPG installaties, plaatsing onderdelen
@ Jos, bedankt, ik zie dat de verdamper voor bij de radiateur zit en dat een stuk van de luchtfilterinlaat weg is.

Lucluc;178711 schreef : Ik weet dat er voor de 300-serie special tanks waren voor tegen de achterlichten aan. Dat zou mooi zijn.

Dat ligt eraan hoeveel inhoud die heeft.

Lucluc;178711 schreef : Ik wil best ook nog foto's maken van m'n 360 als je daar behoefte aan hebt. Is toch wel anders dan bij een B14. Lamawete.

Alles is welkom :y:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-06-2011 08:46 #877713 door V300 register
Op Speurders.nl staat een 340 met onderbouw. Heb de man gemaild voor info, hij heeft mij terug gemaild dat het een Vialle installatie is waarbij de benzinetank is vervangen door de LPG-tank met een kleine benzinetank ernaast. Bij verder doorvragen werd ik vriendelijk verzocht contact op te nemen met een Volvo-dealer. Hij heeft helaas geen foto's gestuurd.

Zo'n tank tegen de achterlichten, zoals J-L beschrijft, zo ideaal zijn. Als we daar toch eens meer info van konden vinden...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-06-2011 08:52 #877714 door V300 register
Ik heb al meerdere keren gehoord dat die tanks vroeger werden geleverd. Een soort driehoek, zodat je de kofferruimte nog goed kon benutten. Ik heb het echter nog nooit in het echt gezien. Zo'n tank mag je natuurlijk niet nieuw plaatsen, maar je zou hem in kunnen bouwen in een bestaande installatie.

Als ik nu nog lpg zou in laten bouwen, dan komt er zeker een ringtank of onderbouw in. Nu maar hopen dat m'n '87 360 toch nog belastingvrij wordt....

Ik zal vanmiddag nog foto's maken van de Vialle installatie van mijn daily driver.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC