Langdurige stilstand
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;161779 schreef : Ik wil niemand tegen het zere been stoten, maar jij had ook wel een extreem voorbeeld.
Iig kan ik me totaal niet herkennen in wat je schrijft.
Ik ben er van overtuigd dat je bij elke auto die 3 of meer jaar heeft stilgestaan zonder specifieke voorbereiding (en enigszins achterstallig onderhoud voor de stilstandsperiode) precies deze zelfde fenomenen zult tegenkomen, als je maar grondig genoeg gaat kijken. Ik had er ook voor kunnen kiezen om alleen de remmen los te maken en verder niks eraan te doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
antiekeradio;161972 schreef : Ik ben er van overtuigd dat je bij elke auto die 3 of meer jaar heeft stilgestaan zonder specifieke voorbereiding (en enigszins achterstallig onderhoud voor de stilstandsperiode) precies deze zelfde fenomenen zult tegenkomen, als je maar grondig genoeg gaat kijken. Ik had er ook voor kunnen kiezen om alleen de remmen los te maken en verder niks eraan te doen.
Ik snap de hint: kennelijk heb ik je dan toch tegen het zere been gestoten.
- Mark Smeets
- Moderator
Dutchie;161967 schreef : Harry van Lint?
uuh, nee jij had er toch een te koop? Wacht, nu weet ik het niet meer.. Maar iemand had een witte MK2 GLT te koop die al een tijdje gestald stond.. :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;161995 schreef : Ik snap de hint: kennelijk heb ik je dan toch tegen het zere been gestoten.
nee, helemaal niet. maar je kunt d?nken dat het meevalt en vervolgens de eerste 2 maanden 6x met autopech komen te staan.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;162009 schreef : uuh, nee jij had er toch een te koop? Wacht, nu weet ik het niet meer.. Maar iemand had een witte MK2 GLT te koop die al een tijdje gestald stond.. :wtf2:
Die GLT is verkocht. Maar die reed alweer een tijd, hoor! En hard!
- J. Ruiter
- Verbannen
welke snelheden heb je er mee behaald?Dutchie;162032 schreef : Die GLT is verkocht. Maar die reed alweer een tijd, hoor! En hard!
- V300 register
- Verbannen
- J. Ruiter
- Verbannen