Van-alles-en-nog-wat-wissel
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Hoe moet ik het voor mekaar krijgen om met een maandsalaris van 100 euro minimaal elke week 50 km te rijden, veel onderhoud te geven en ??k nog eens strak te krijgen?? Denk eens na!
Mijn doel is om een auto op te knappen en er DAN PAS mee te gaan rijden! Niks tiptop onderhoud, gewoon 1x per jaar een APK'tje! Niet zeuren, wat maakt het uit als hij 10 kilometer rijdt met oude olie?
@ Johan, ik wacht nog even een bericht van de garagehouder af (het gewicht van de transporter).
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Wij hadden het over wat het beste zou zijn... niet wat jij pers? met je auto moet doen.volvofiel;58700 schreef : Jongens kom ?p zeg, wat babbelen jullie nu allemaal. Als kippen zonder kop!
Een auto wordt gewoon niet beter van stilstaan.
Als hij niet geschorst is en gewoon APK heeft kun je misschien iemand anders regelmatig een stuk laten rijden?
Dat scheelt je straks een hoop extra werk om hem rijklaar te maken.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Ik heb ?cht hart voor deze auto en ben een ?chte liefhebber maar tegen onderhoud zeg ik: "Nu nog even niet". Dat komt wel. Eerst eens de auto's opbouwen en slopen en strak maken, d?n komt het technische gedeelte weer aan bod.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Anjo heeft mij geweldig geholpen door te willen helpen met alles. Het eerste weekend van juli gaat 't gebeuren. Het weekend daarv??r ga ik de auto ophalen, nog even een tijd afspreken.
[Reclamemodus]Autobedrijf Van der Heiden in Ulft heeft tegen laag tarief een autotransporter beschikbaar.[/Reclamemodus]
Even kijken of ik v??r ik op vakantie ga de ander ga slopen of erna.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid