2 jaar stilgestaan
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
als je daarna de bougies er terug in draait en de motor start zul je wel wat witte/blauwe rook hebben maar dat is zo over.
- V300 register
- Verbannen
Ook staat er dat je je bezine tank moet vullen tegen roest, en maar dit lijkt me toch niet zo slime actie (staat er wel) dat je in je carburateur olie moet doen. Maar dat lijkt mij persoonlijk niet zo slim...
zie deze link
www.amazoncars.nl/onderhoud/artikelen/motor/roestwinter.html
Had er 2 gevonden maar goed.
Maar het blijkt ook dat je cilinders helemaal niet hoeven te roesten, anders had dat wagentje gewoon niet gelopen.... En die stond ook 3 jaar stil
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Breda, is vlak bij mij. (Oosterhout) Ik heb een stapel onderdelen voor de 340 en 360 in mijn schuur staan, dus als je iets nodig hebt...?
Benzinetank afvullen is goed tegen de roest omdat zich dan geen condens tegen de bovenkant van de benzinetank kan vormen. Dat levert roest en water in je benzine op.
- V300 register
- Verbannen
Wij zijn wel benieuwd naar fotootje of meer info van de wagen. DL? Vario? Handbak? Kleur?
Een echte 300 liefhebber doet het zijn hartje altijd goed als zo'n beestje weer tot leven wordt gewekt.
- V300 register
- Verbannen
Maar goed, die auto moet binnen 1 maand weg (vinden ze) dus ik ga kijken wat er mee gaat gebeuren!
- V300 register
- Verbannen
josvandervelden;19885 schreef : Het is een goude. Ik had hem nog nooit gezien kwa kleur, goud ja of goudbruin ik weet niet hoe je het wil noemen. (is deze kleur wellicht zelfgespoten???)
Hoeft niet, er zijn verschillende kleuren bruin/goud/goudbruin gebruikt.