Stelplaatjes Cvt koppeling
- V300 register
- Verbannen
General Custom;190158 schreef : Kun je deze plaatjes ook op elkaar monteren? Dan zijn de diktes 0,3 en 0,5 genoeg, en misschien 1 nog om het niet te duur te maken... Verder lijkt het me vrij simpel van vorm.
Nog een vraag aan de kenners: zo'n plaatje, zou dat ook passen als het rechthoekig van vorm is zoals de linkse schets? Of anders in een wat ruwere vorm zoals de rechtse schets?
Als het op die manier ook gebruikt kan worden dan zouden de productiekosten nihil zijn...
Ja dat kan, ze zitten zoals op de foto op elkaar gestapeld.
Dat is trouwens een super tekening, dat kan ik op mijn studie makkelijk maken. Weer even lekker klooien met mooi gereedschap.:yeah: En heel misschien kan ik er wel wat meer maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Laurens;190169 schreef : Ja dat kan, ze zitten zoals op de foto op elkaar gestapeld.
Dat is trouwens een super tekening, dat kan ik op mijn studie makkelijk maken. Weer even lekker klooien met mooi gereedschap.:yeah: En heel misschien kan ik er wel wat meer maken.
Mooi zo!
Ik ga binnenkort eens vragen wat het zou kosten om ze in serie te maken. Bijvoorbeeld 100 stuks van elk. Als iemand dan een technische tekening kan maken, dan hoef ik hier nog eens niet zo'n ding te hebben om na te tekenen (tekenen kan ik zelf, is die 2 maanden HBO nog ergens goed voor :+ )
Let wel op dat je die plaatjes niet knipt, maar zaagt. Als je ze knipt, hoe netjes ook, buigt altijd een beetje langs de snijkant.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
vd tekening; linker plaatje past niet, rechter wel. er zit tussen de buitenste gaten een paspen waar het plaatje omheen valt.
pb me even je emailadres dan gooi ik vanmiddag even een DWG file op van een plaatje
ik zou ze overigens wel knippen, is veel sneller als zagen. je kunt met een goede dikteafstelling van de guillotineschaar die randjes aardig voorkomen. maar mochten de snijhoeken wat meebuigen dan haal je dat eenvoudig weg met een schuurband.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Wouter, ik denk dat BBB wel interesse heeft om mee op de kar te springen, afhankelijk van de vorm en de prijs.
- V300 register
- Verbannen
hij gaat het nakijken in welke oplage ze te kopen zijn.
Zou de TC of wij met zijn allen bereid zijn om een wat grotere oplage af te nemen? in dat geval kunnen we korting krijgen.
gr Laurens
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Voor de mensen die nog plaatjes willen bestellen heb ik inmiddels de bevestiging gekregen dat er een aantal te bestellen zijn. Dus stuur maar een PB als je het adres wil hebben.
Gr laurens