Stelplaatjes Cvt koppeling
- V300 register
- Verbannen
Weet iemand waar ik stelplaatjes voor de koppeling kan kopen?
[mod]advertentietekst weggeknipt[/mod]
gr laurens
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Stelplaatjes zijn wel een goed voorbeeld hiervan, want zijn die ?berhaupt ooit bij automateriaalzaken verkrijgbaar geweest? Ik lees ergens dat Karsten ze bij een dealer vandaan had, maar verder...
- V300 register
- Verbannen
Ik ken namelijk wel iemand die vrij eenvoudige dingen van staal in kleine oplagen maakt (denk aan 50 stuks of 100 stukjes, maar 5 stuks kan ook), tegen een faire prijs.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
General Custom;190092 schreef : Hoe zien zulke stelplaatjes er uit? Misschien kunnen ze nagemaakt worden...
Ik ken namelijk wel iemand die vrij eenvoudige dingen van staal in kleine oplagen maakt (denk aan 50 stuks of 100 stukjes, maar 5 stuks kan ook), tegen een faire prijs.
AvdAkker;148469 schreef : ...is zo gebeurd, maar de diktes kan nog wel eens lastig worden (0,5 1,2 1,5 1,8 2,1 2,4) allemaal van die vage ongebruikelijke maten waarbij ik me voor kan stellen dat dat per vierkante meter best prijzig is (kleinere afmeting wil je niet want dat kost meer omdat het nog een keer geknipt moet worden)
als ik mezelf als grootverbruiker van die dingen zie merk ik dat dat plankje met stelplaatjes dat ik heb eigenlijk ruim voldoende is voor de sleuteldagen, beunklussen op locatie etc, word af en toe best spannend met enkele diktes die bijna op gaan maar het komt vrijwel altijd uit.
- V300 register
- Verbannen
En anders wacht ik op de volgende sleuteldag. Is die al weer in maart?
gr laurens
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Nog een vraag aan de kenners: zo'n plaatje, zou dat ook passen als het rechthoekig van vorm is zoals de linkse schets? Of anders in een wat ruwere vorm zoals de rechtse schets?
Als het op die manier ook gebruikt kan worden dan zouden de productiekosten nihil zijn...