Remdruksensor waar te koop?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Ik heb net gezocht (voordat ik erbij kon.... :crazy1:) en ik vond er eentje die ik voor ogen had, maar dat is er helaas eentje met maar ??n aansluiting. Verder lijkt 'ie er verdacht veel op.
Verder vond ik helaas geen sensoren die erop leken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
het is zowieso een goede tijdelijke oplossing tot je een andere remdrukschakelaar hebt
- Laurens Post
- Nieuw lid
- Wouter Borsje
- Premium lid
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;139438 schreef : @ karsten, als ik moet kiezen tussen een selectief hangende bergrem of een niet met de rem terugschakelende vario is voor mij de keus snel gemaakt:)
het is zowieso een goede tijdelijke oplossing tot je een andere remdrukschakelaar hebt
Dat niet gezegd zijnde Anjo! Het is dan idd beter om hem door te verbinden en hem ervan tussen te laten... Ik weet verder niet of de remdrukschakelaars uberhaubt straks nog te krijgen gaan zijn en het is daarop dat ik mijn relaisoplossing baseer... Wat als...
- V300 register
- Verbannen
Wouter76;139412 schreef : Komtie:
Zijn deze anders als op het hoofremcilinder van Daf.
op mijn 46 zit er zo een en mijn V66 ook
Ik heb die volgens mij gewoon gekocht bij de Dafclub en dafhobby zal ze toch ook wel hebben?
Die met ??n aansluiting zijn oliezenders, daar heb ik mij ook wel eens in vergist.
Ik heb een nieuwe reserve liggen, gaan soms ineens defect.
Ik denk dat ze allemaal het zelfde zijn Daf of Volvo, wie het beter weet mag het zeggen, ik leer graag nog wat bij:lol:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Nou het was een hele zoektocht en volgens mij heb ik ze gevonden. Het bedrijf Bafa in Doetinchem ( www.bafa.nl ) levert allerlei drukschakelaars van het merk Suco. Ze zijn instelbaar van 10 tot 20 bar en bestand tegen een druk van 300 bar. Met een EPDM membraan zijn ze bestand tegen remvloeistof (remolie voor zoekmachine). Ik heb er al zo'n drukschakelaar in mijn handen gehad. Deze had echter een conische schroefdraad. Het exemplaar van onze volvo's heeft een rechte schroefdraad. Het exemplaar met rechte schroefdraad is nu in bestelling (duurt 5 weken). Zodra die gemonteerd is plaats ik nog een berichtje. Ik heb een pdf met gegevens van de schakelaar. Het pdf kan ik aleen niet uploaden omdat het bestand te groot is (766kb).