Navraag voor correcte sleutel voor vuldop CVT primair
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-07-2007 09:01 #626280
door V300 register
Navraag voor correcte sleutel voor vuldop CVT primair is gemaakt door V300 register
Hallo iedereen, ik heb gisteren de vulplug met een ratel van de secundaire CVT bak losgekregen maar.... de ratel pasat niet bij de primaire vulplug, daar zit een stuk ijzer in de weg om de ratel in het vierkantje te krijgen.
Lukt het met een org. volvo sleutel wel om de vulplug van de prim. bak los te draaien zonder iets te moeten demonteren???
Zo ja (hoop ik ), waar kan ik deze halen? (misschien zijn er div. types, maar het moet smal spul en compact zijn wil het bij die prim. cvt bak passen.
Mocht iemand een tip hebben waar te halen of zelfs online van een webwinkel, ook handig!!
Groeten Ralphies.
Lukt het met een org. volvo sleutel wel om de vulplug van de prim. bak los te draaien zonder iets te moeten demonteren???
Zo ja (hoop ik ), waar kan ik deze halen? (misschien zijn er div. types, maar het moet smal spul en compact zijn wil het bij die prim. cvt bak passen.
Mocht iemand een tip hebben waar te halen of zelfs online van een webwinkel, ook handig!!
Groeten Ralphies.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-07-2007 11:57 #678198
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Navraag voor correcte sleutel voor vuldop CVT primair
Het afstelmechanisme tussen primair en secundair kan soms idd in de weg zitten!
Los draaien van de aftapplug is idd nooit een probleem. Wat voor sleutel heb je? Ik heb zo,n sleutel met twee kanten, 1e kant 4 kanten dop andere 6 kanten dop. Een steeksleutel achig iets zeg maar. En daar lukt het wel mee!
Los draaien van de aftapplug is idd nooit een probleem. Wat voor sleutel heb je? Ik heb zo,n sleutel met twee kanten, 1e kant 4 kanten dop andere 6 kanten dop. Een steeksleutel achig iets zeg maar. En daar lukt het wel mee!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-07-2007 12:03 #678199
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Navraag voor correcte sleutel voor vuldop CVT primair
hoi, ik gebruik een grote ratel (geen 1/2 en 1/4 maar eentje net tussenin maat)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-07-2007 15:11 #678205
door V300 register
Met een rattel lukt het niet, dat had ik toen ook. Ratelpaste perfect, maar de sleutel kon niet in het gat.
Met die andere die ik toen gekocht heb voor 25 euro wel
Met die andere die ik toen gekocht heb voor 25 euro wel
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-07-2007 20:05 #678216
door V300 register
Ja het ideale ding qua formaat is de 3/8 inch ratelsleutel maar de diameter kop van de ratel is te groot om met het blokje van de ratel juist voor het vierkante plug-gat te komen, zo ver ik weet is er geen ratel die een kleinere omtrek van de kop heeft.
Ik ga zaterdag eens bij Volvo langs om daar es effe wat te snuffelen of ik moet met googlen een 3/8 inch sleutel vinden tye a la inbus-look mar dan 4 kantig dat is qua omvang smal genoeg om te kunnen passen.
Maar nogmaals mocht iemand een online winkeltip hebben waar eea te koop is, brandt los.
Ik ga zaterdag eens bij Volvo langs om daar es effe wat te snuffelen of ik moet met googlen een 3/8 inch sleutel vinden tye a la inbus-look mar dan 4 kantig dat is qua omvang smal genoeg om te kunnen passen.
Maar nogmaals mocht iemand een online winkeltip hebben waar eea te koop is, brandt los.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-07-2007 20:55 #678218
door V300 register
Besbo heeft ze, die zit wel in de buurt van Breda. Gewoon standaard olie sleutel is dat, 27 euro dacht ik.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-07-2007 22:17 #678222
door V300 register
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
26-07-2007 23:12 #678227
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Navraag voor correcte sleutel voor vuldop CVT primair
Zelf maken. Lijkt me nog een optie voor dat geld.
- Ted Bogers
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-07-2007 00:08 #678229
door Ted Bogers
Beantwoord door Ted Bogers in topic Navraag voor correcte sleutel voor vuldop CVT primair
Pas een wurgijzer (geen ratel) van chroom vadium gekocht bij autocomfort voor 6 euro. Past goed en ging prima.
Ik denk inderdaad maat tussen 1/4 en 1/8
Groeten
Ted Bogers
Ik denk inderdaad maat tussen 1/4 en 1/8
Groeten
Ted Bogers
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-07-2007 08:27 #678245
door V300 register
dus Boger315 dat wurgijzer past ideaal bij jouw vuldop van je primaire cvt-kast?
is autocomfort de winkel uit zaltbommel?
is autocomfort de winkel uit zaltbommel?
Moderators: Mark Smeets