Vacuum reduktie ventiel

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-07-2016 16:02 #964123 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vacuum reduktie ventiel
kan ook aan de keerring liggen, zoals we zagen bij die 340 van Peter toen we in Heemskerk aan het sleutelen waren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-07-2016 17:06 #964126 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Vacuum reduktie ventiel
Ja maar toen lekte er ook lucht weg toen ik in de slangetjes blies bij de EMVK, dat is hierbij niet het geval.
Verder heb ik een tachorelais uitgewisseld met een 340 die wel keurig 1800 toeren liep, sterker nog die zat rond de 1700, ook hierbij geen verschil. Hij wilt niet lager dan die 2000 lopen.

Aankomend weekend alle vacuümslangen vervangen, en anders moet ik toch verder zoeken.
Sluit in ieder geval al een hoop uit zo.

Of het zit hem ergens in de CVT zelf? Mechanisch gedeelte?

Overgens bij contstand 20 t/m 45 km/h loopt de CVT wel te "douwen" Normaal heb je als je je gas loslaat de CVT steeds in trapjes verder omhoogschakeld, maar dat doet deze dus ook bij een beetje gas en dus constante snelhijd, pas bij 50 zit hij precies op de 2000 toeren en zit hij op z'n "minimaal" en heeft hij dit niet meer. Als je het tot zover nog volgt :p

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-07-2016 19:49 #964129 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Vacuum reduktie ventiel
vind het nog steeds apart dat zowel je tacho 200rpm te laat schakelt, als je toerenteller 200rpm teveel aangeeft.

controleer het toerental wat de motor echt draait eens? desnoods met een andere klokkenset

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD