Mr.Borrie's Volvo 360 CUP wagen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Maurits Cassee;175508 schreef : En ik had gedacht dat je juist grip moet hebben om het vermogen op de weg te krijgen, we hebben 'n Amazone op LPG gehad en die voelde je 'schuiven' als je een bocht een beetje hard nam, daar had je zo mee kunnen driften, volgens mij juist doordat er een gastank achterin zat.
Oude banden zeker?
Mijn auto heeft me wel eens verrast toen ik in de bocht bedacht dat ik wel hard ging en terugschakelde naar 2, op nat asfalt. Dat heb ik geweten :+
Ook een keer in de sneeuw afgelopen winter, iets te vroeg gas gegeven bij het uitrijden uit de bocht waardoor er per ongeluk een "drift" ontstond.
Moraal; je hoeft geen zware gastank achterin te hebben, het lukt zo ook wel.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Een oldtimer valt goed bij hun te verzekeren zeker met een taxatie, maar bedenk wel dat je er geen schadevrije-jaren opbouwt.
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Ik snap het ff niet?
- V300 register
- Verbannen
kunnen mods dit ff verplaatsen btw? we zitten Boris's topic echt zwaar te vervuilen
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V300 register
- Verbannen
En Erik, het is voor mij nog lang niet zo ver (helaas) en het zal pas 2012 van pas komen, welk model het wordt is ook nog niet bekend en misschien wel een andere Volvo... Het was meer een algemene vraag en ik heb nu al weer wat namen waarmee ik beetje kan Googlen etc. dank daarvoor!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Misschien is de Mazda Max5 Cup ook wel interessant. Ik denk dat het tegenwoordig makkelijker is om een goede MX5 op de kop te tikken dan een goede 360... 360's beginnen zeldzaam te worden en er zit vaak veel werk/achterstallig onderhoud aan.Maurits Cassee;175571 schreef : ...welk model het wordt is ook nog niet bekend en misschien wel een andere Volvo...
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Erik;175556 schreef : Wat is dit voor rare reactie. Ik noem gewoon een alternatief er naast zonder ook maar een greintje idee van beter zijn oid. en het was meer een Reactie op de handelwijze van London verzekeringen, zoals Herasto dat ook bij Opels heeft gedaan.
Ik snap het ff niet?
Is ook niet bedoeld als een aanval of iets dergelijks Erik :halo:
Ik had je reactie niet helemaal juist gelezen, maar er zijn voldoende alternatieven. M'n 940 heb ik bijvoorbeeld verzekerd bij Diks, hebben redelijk aantrekkelijke aanbiedingen en een erg goede dekking
Snelders doet volgens mij ook geen zaken meer met London verzekeringen aangezien hun geen nieuwe oldtimers meer verzekeringen voor mensen onder de 18. Is ook wel te begrijpen als er op een gegeven moment
18 jarigen een Porsche 944 Turbo gingen verzekeren als ze net 1 dag hun rijbewijs hadden....
Ontopic:
Die Koni's zien er idd niet meer zo heel fris uit :S