Ervaringen en Ritverslagen van evenementen, oa 360(geen modena)Cup, clubspecials etc.
[offtopic - daf] draairichting versnellingsbak omdraaien
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-11-2008 19:31 #737799
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic [offtopic - daf] draairichting versnellingsbak omdraaien
er zijn 1.8 v6 motoren van mazda ,k geloof dat ze in de mx-3 zaten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-11-2008 14:37 #738138
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic [offtopic - daf] draairichting versnellingsbak omdraaien
MX-3 heeft idd 1.8 V6 motoren in de range

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-11-2008 20:47 #738192
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic [offtopic - daf] draairichting versnellingsbak omdraaien
schutbord is niet zo het probleem, het stuurhuis wat tussen het blok en schutbord zit wel. deze geeft al een probleem bij een thermostaathuis aan de bakkant van de kop. V6 hem ik ook bekeken. mazda en audi passen wel maar zijn zwaar. wordt of een TU psa blok of toch een R5GTT. wil toch m'n kitcar verder afbouwen en de daf "snel" sneller hebben. TU heb ik al wat ervaring mee en is vrij snel in te bouwen. van vario naar handbak scheelt inderdaad al 30 kg, en dit bij een kenteken gewicht van 765. complete lpg installatie weegt trouwens ook minimaal 50 kg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-11-2008 20:55 #738197
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic [offtopic - daf] draairichting versnellingsbak omdraaien
buiten het schutbord zit er een een zeer irritant stuurhuis. V6 van mazda past (op het belachelijk grote inlaatspr. na) en audi ook, maar deze heeft stalen onderblok. gewicht van dafje is inderdaad OK, handbak is ong. 30 kg lichter met een kentekengewicht van 765. LPG zal minimaal 50kg wegen.
zaal toch R5GTT of citroen TU worden. TU is modern(er), en te upgradenvtot 1600 16v of zelfs HDI 110pk diesel. beetje fatsoenlijk xsi/rally blokje kost 150 euro. heb je 100pk en licht blokje.
zaal toch R5GTT of citroen TU worden. TU is modern(er), en te upgradenvtot 1600 16v of zelfs HDI 110pk diesel. beetje fatsoenlijk xsi/rally blokje kost 150 euro. heb je 100pk en licht blokje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-11-2008 20:57 #738198
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic [offtopic - daf] draairichting versnellingsbak omdraaien
oeps, toch maares investeren in een betere internet verbinding.......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-11-2008 00:14 #739178
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic [offtopic - daf] draairichting versnellingsbak omdraaien
een soort repost, maar dan met andere inhoud

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets