'Klakkend'' geluid op voorwielen bij klinkerstraat
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Minder
Meer
26-05-2015 08:53 #957543
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic 'Klakkend'' geluid op voorwielen bij klinkerstraat
Waarschijnlijk komt het van bovenaan de McPherson poten.
Je moet een met de motorkap open je stuur volledig van linkes naar rechts draaien en terug.
Als de bovenkant van je schokbrekermet schokjes verdraait heeft of het toplager zijn beste tijd gehad of een van de rubber delen die er rond zitten.
Je moet een met de motorkap open je stuur volledig van linkes naar rechts draaien en terug.
Als de bovenkant van je schokbrekermet schokjes verdraait heeft of het toplager zijn beste tijd gehad of een van de rubber delen die er rond zitten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-05-2015 09:02 #957544
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 'Klakkend'' geluid op voorwielen bij klinkerstraat
Het is intussen al een hele tijd geleden dat ik dat geluid gehoord heb. Vroeger deed hij het telkens ik achteruit de oprit afreed, nu schijnt het zichzelf opgelost te hebben...
Bedankt voor de snelle test, ik zal vanavond eens goed kijken of alles daar soepel beweegt.
Bedankt voor de snelle test, ik zal vanavond eens goed kijken of alles daar soepel beweegt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets