'Klakkend'' geluid op voorwielen bij klinkerstraat
- V300 register
- Verbannen
En dat rubber deel bovenaan. Zit daar ook automatisch het lager in?
Off-topic: werkt deze site ook via Tapatalk? Dit is mij nog niet gelukt namelijk, maar zou wel heel veel makkelijker typen op een telefoon.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Kan straks proberen te kijken naar dat deel voor ontopic deel.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
denk zelf dat de bovenste veerschotel doorgescheurd is, dan gaat die schotel los tegen de topmount aan liggen en bij uitveren komt er dan wel wat beweging op dat een rammel kan veroorzaken. veerpoten zullen zowieso verwijderd moeten worden om dat vast te stellen
overigens enkel en alleen met verenspanners doen, heb al wel eens gezien dat er spanbanden of zelfs tyrips gebruikt worden om de veren te spannen maar die veer vliegt je echt om de oren mocht er een tyrip/spanband breken!
- V300 register
- Verbannen
Zo'n veerspanner, zijn die prijzig?
Wellicht moet ik toch eens langsrijden Anjo, zoals je eerder voorstelde, voordat ik dingen vervang die geheel niet nodig zijn...
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
vraag (Anjo had het al voorgesteld): heb je al eens aan de remblokken gevoeld? misschien liggen die wat losjes.
- V300 register
- Verbannen
Jammer ook dat ik gezien de drukte op mijn werk de laatste sleuteldag heb misgelopen. Was hier vlakbij.
Ik denk dat ik er eerst even iemand naar moet laten kijken. Zelf kom ik er even niet meer uit. Mijn apk garage heeft niet echt kaas gegeten van deze auto en die weten het ook niet een twee drie. Ik zou zelf ook even naar Volvo Van Vliet kunnen rijden, of zij zitten te wachten op dit soort vragen die net iets meer tijd kosten?
- V300 register
- Verbannen
Ikzelf ervaar ook een luid klakkend/krakend geluid als ik achterwaarts een bocht naar rechts neem (dus mijn stuur helemaal naar links draai). Fuseegedoe of eerder schokbrekers?
- V300 register
- Verbannen
Nicholas;235297 schreef : En? Is het probleem opgelost?
Ikzelf ervaar ook een luid klakkend/krakend geluid als ik achterwaarts een bocht naar rechts neem (dus mijn stuur helemaal naar links draai). Fuseegedoe of eerder schokbrekers?
Kriksteun tegen bladveer wellicht?
- V300 register
- Verbannen