garages in het buitenland bij pech
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-04-2009 13:33 #767942
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic garages in het buitenland bij pech
bedankt voor de reacties! terwijl ik zelf fulltime werk bij voertuighulpverlening, ben ik zo stom geweest zelf naar de garage te rijden., en dan zijn alle risicos voor jezelf, dus luister naar erik, het klopt dat als het het via een hulp organisatie laat doen, zij in ieder geval voordat er toestemming gegeven wordt voor een reparatie checken in hoeverre het klopt met het euvel (niet altijd trouwens)
groet D.
groet D.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-04-2009 13:56 #767952
door V300 register
en ps anjo!! is inderdaad om te lachen, dat wordt een balkenende vakantie in eigen land dit jaar., jaja..heb je nog meer gezien of blijft het hierbij? inmiddels trouwens bij terugkomst vloog uitlaat er ook af
in 1 maand grote beurt motor, koppelingsplaten , remblok cylinders, nog wat kleine onderdeeltjes, km stand, desboard vervangen, alarmlichten en uitlaat...uh...ben vast nog veel vergeten Groet!"

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-04-2009 14:28 #767958
door V300 register
Ik kan trouwens geen gegevens vinden van een lidmaatschap, wat bij jouw naam/usernaam/woonplaats past.
zowel niet bij bestaande leden, als bij de leden die nog in aanmelding zitten.
m.a.w. misschien is er iets mis gegaan, of heb je bij het lidmaatschap andere gegevens opgegeven
als je alsnog lid wilt worden, kan dat via www.volvo300club.nl/leden_aanmelding.php
zowel niet bij bestaande leden, als bij de leden die nog in aanmelding zitten.
m.a.w. misschien is er iets mis gegaan, of heb je bij het lidmaatschap andere gegevens opgegeven

als je alsnog lid wilt worden, kan dat via www.volvo300club.nl/leden_aanmelding.php
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2009 16:57 #767973
door Anjo van den Akker
nu is het wel zo dat alles wat gedaan is het voorlopig nog wel even uithoud:D
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic garages in het buitenland bij pech
trust me, als ik nog meer dingen gezien heb dan had ik dat allang gemeld.dstallinga;97394 schreef : heb je nog meer gezien of blijft het hierbij?
nu is het wel zo dat alles wat gedaan is het voorlopig nog wel even uithoud:D
Moderators: Mark Smeets