garages in het buitenland bij pech

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2009 17:05 #628804 door V300 register
garages in het buitenland bij pech is gemaakt door V300 register
Hoi!

Ik ben als het goed is inmiddels lid van de club en ik ben ook al bekend met de monteurs op het forum :) die mij goed geholpen heeft.

Ik zit alleen met het volgende..in het buitenland kwamen mijn achterwielen vast te zitten. Ondanks dat er nieuwe achterremcylinders geplaatst zijn.
Het bleek uiteindelijk om een mini slangetje te gaan die verstopt was.
Toch moest ik het laten maken bij een plaatselijke volvo boer anders zouden mijn banden te heet worden en gaan fikken.
Hij rekende 2,5 uur werk en meer dan 300 euro, terwijl ik bij aankomst in nederland bij mijn garage constateerde dat het binnen 5 minuten vervangen kan worden. Het ging nl niet om de hele slang maar om het mini stukje tussen band en variomatic?
kan je als je afgezet wordt achteraf bij volvo nog iets ondernemen?
want het slangetje zelf is berekend op 25 euro

Groet D.
en ps, het lijkt me zinnig om een europese map te maken met alle goede garages die met volvo 340 werken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2009 17:31 #767753 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic garages in het buitenland bij pech
euh... hebben we het over Franrijk? als dat zo is heb je nog geluk gehad d?t ze het hebben gemaakt.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-03-2009 17:38 #767759 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic garages in het buitenland bij pech
Dit was Zuid-Duitsland. Dit is oplichterij en niet te accepteren. Hoeveel uur zijn ze bezig geweest? Lijkt me iets van 5 uur oid. Dat is veel te lang. Dat is wel heel zuur geld.