Hoofdremcylinder kapot na ontluchten

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2009 11:24 #755714 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoofdremcylinder kapot na ontluchten

Erik;89713 schreef : Ik heb niet begrepen dat de rem het niet of slecht deed bij afhalen bij de garage. In dat geval had de auto daar moeten blijven totdat het probleem is opgelost.

jeroni;89635 schreef : de garage heeft het "hele" systeem inderdaad naar zeggen ontlucht. wat ik wel erg raar vond is dat het pendaal helemaal tot de bodem ingetrapt moest worden om te remmen (bij wegrijden van de garage al).

maarja hij komt van een garage welk zegt dat de auto klaar is. dus in goede vertrouwen heb ik dit ook aangenomen.

vandaar

*edit*
bij de rit van de schuur naar de garage deed het pendaal ook helemaal niets. remmen gebeurde op de motor en daar waar nodig de handrem.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-02-2009 11:42 #759005 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoofdremcylinder kapot na ontluchten
ik wil toch nogmaals even kwijt dat ik niet vies ben van betalen:

ik heb uit vertrouwen de 343 van erik meegekregen als "leen" auto. deze was leeg op 5 liter na. bij teruggave van deze auto heb ik als dank deze weer met een bijna volle tank terug gegeven.

ik wil gerust met de garage bellen en mijn verhaal doen. maar als iemand zegt dat iets gemaakt is en dat niet is vraag ik me af of het dan terecht is om hiervoor te betalen, daarnaast was de handrem hendel ook kapot bij ontvangst en was dit niet bij inlevering.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC