achter vering
- V300 register
- Verbannen
Doeke Dobma;42326 schreef : 1. Natuurlijk kan dat wel. Bestelbussen worden op bestelling ook geleverd met meedere bladveren op elkaar, zodat het laadvermogen omhoog gaat (en de wagen dus stugger wordt, vooral bij leeggewicht).
2. Conny, Erik schrijft minder hoge banden, niet kleinere banden. Een band met een plattere wang (dus minder hoog) is stugger. Kies dan wel een grotere velg anders staat het zo raar:D
3. Door andere schokbrekers is ie stugger gedempt. Zeker een soort van oplossing, maar de veerweg wordt er niet korter door (de schokdemper dempt immers alleen op de uitgaande slag).
4. De veerkarakteristiek verandert niet, je zult echter eerder met de wielen in de wielkast zitten en met je achteras tegen de uitlaat (bij een 360 althans).
1 ja het kan wel, vergeet niet dat hij zijn rijcomfort wil behouden en niet op een skateboard wil rijden
2 oke een smallere wand is wel stugger.
3 precies dus dan kom je bij verlagingsveren en blokjes
4 jep, wederom dus het verhaal dat je alles samen nodig hebt om comfort te behouden, en t is een 345 geen idee hoe de uitlaat daar van zit :x
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
comfort ja als je dat wil moet je en nieuwe auto kopen (niet lullig bedoeld hoor)
ik denk dat ik eerst maar is op zoek ga naar 2 schokdempers met hulp veren en als dat niet voldoende is dat ik naar en extra bladveer ga kijken
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen