achter vering

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2007 21:45 #693198 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic achter vering

Doeke Dobma;42326 schreef : 1. Natuurlijk kan dat wel. Bestelbussen worden op bestelling ook geleverd met meedere bladveren op elkaar, zodat het laadvermogen omhoog gaat (en de wagen dus stugger wordt, vooral bij leeggewicht).

2. Conny, Erik schrijft minder hoge banden, niet kleinere banden. Een band met een plattere wang (dus minder hoog) is stugger. Kies dan wel een grotere velg anders staat het zo raar:D

3. Door andere schokbrekers is ie stugger gedempt. Zeker een soort van oplossing, maar de veerweg wordt er niet korter door (de schokdemper dempt immers alleen op de uitgaande slag).

4. De veerkarakteristiek verandert niet, je zult echter eerder met de wielen in de wielkast zitten en met je achteras tegen de uitlaat (bij een 360 althans).

1 ja het kan wel, vergeet niet dat hij zijn rijcomfort wil behouden ;) en niet op een skateboard wil rijden ;)
2 oke een smallere wand is wel stugger.
3 precies dus dan kom je bij verlagingsveren en blokjes
4 jep, wederom dus het verhaal dat je alles samen nodig hebt om comfort te behouden, en t is een 345 geen idee hoe de uitlaat daar van zit :x

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2007 23:00 #693215 door V300 register
uitlaat is geen probleem kan altijd wel aangepast worden.

comfort ja als je dat wil moet je en nieuwe auto kopen (niet lullig bedoeld hoor)

ik denk dat ik eerst maar is op zoek ga naar 2 schokdempers met hulp veren en als dat niet voldoende is dat ik naar en extra bladveer ga kijken

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2007 06:49 #693225 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic achter vering
Als ik mij niet vergis heeft Koni achterdempers in het programma gehad die ook voorzien waren van een soort hulpveer. Ik weet er niet zoveel van maar volgens mij kan Frits Hendrickx je daar meer over vertellen... (al zijn er vast enoeg anderen die er ook wel wat van weten)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 09:08 #693227 door V300 register
Er staan momenteel hulpveren te koop op Marktplaats geloof ik, dat zou e.e.a. ook wat stugger kunnen maken toch?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 09:52 #693229 door V300 register
Uitlaat loopt wel los, alle ruimte. Scoor inderdaad hulpveren. Koni's met hulpveren is nog mooier, maar daar kom je niet aan.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC