achter vering
- V300 register
- Verbannen
ik heb en 345 1.4l uit '80 nou vind ik dat de achterkant best stugger mag
hoe kan ik dat het beste doen? en 360 heeft die niet stuggere bladveren achter?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- een extra bladveer bovenop de bestaande plaatsen;
- minder hoge banden;
- ..........................iemand nog andere suggesties??
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
is het makkelijk te doen?
- V300 register
- Verbannen
wat je wilt doen zijn andere schokdempers plaatsen, waardoor hij gewoon stugger wordt.
het hele verhaal van blokjes gaat over verlaging van de auto. hierbij komt ie dus nog lager te liggen, en verlies je ook een gedeelte veerweg
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
misschien dat die van de sedan wel iets sterker is? maar ook dat durf ik niet zeker te zeggen.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
KonradW;42304 schreef : ...het hele verhaal heeft iig niets met bladveren verstijven te maken want dat kan niet.
Natuurlijk kan dat wel. Bestelbussen worden op bestelling ook geleverd met meedere bladveren op elkaar, zodat het laadvermogen omhoog gaat (en de wagen dus stugger wordt, vooral bij leeggewicht).
KonradW;42304 schreef : ...en kleinere banden is reinste onzin...
Conny, Erik schrijft minder hoge banden, niet kleinere banden. Een band met een plattere wang (dus minder hoog) is stugger. Kies dan wel een grotere velg anders staat het zo raar:D
KonradW;42304 schreef : ...wat je wilt doen zijn andere schokdempers plaatsen, waardoor hij gewoon stugger wordt.
Door andere schokbrekers is ie stugger gedempt. Zeker een soort van oplossing, maar de veerweg wordt er niet korter door (de schokdemper dempt immers alleen op de uitgaande slag).
KonradW;42304 schreef : ...het hele verhaal van blokjes gaat over verlaging van de auto. hierbij komt ie dus nog lager te liggen, en verlies je ook een gedeelte veerweg
De veerkarakteristiek verandert niet, je zult echter eerder met de wielen in de wielkast zitten en met je achteras tegen de uitlaat (bij een 360 althans).