Gereedschap om voorpoot te demonteren
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-10-2007 20:01 #687265
door V300 register
Ik heb dat ook es meegemaakt, ik was samen met een klasgenoot goed bezig :nono:, en we waren nog jong en onbezonnen, dus wij ook samen een veerpoot uit elkaar slopen.... *PLOING* ----> schroefveer in het plafond + leraar een beetje boos :+
Beantwoord door V300 register in topic Gereedschap om voorpoot te demonteren
Erik;38667 schreef : Succes dan maar. Maar zet voor de zekerheid toch maar een ijshockeyhelm op. Ik heb namelijk eens gehad dat ie toch wegschoot. \die jongen loopt nu nog met een veer in zijn.......:nono:
Ik heb dat ook es meegemaakt, ik was samen met een klasgenoot goed bezig :nono:, en we waren nog jong en onbezonnen, dus wij ook samen een veerpoot uit elkaar slopen.... *PLOING* ----> schroefveer in het plafond + leraar een beetje boos :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
30-10-2007 09:16 #687477
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gereedschap om voorpoot te demonteren
Goh, heb ik mazzel gehad.
Enige jaren geleden een stel nieuwe veren gezet aan de voorpoten (Daihatsu Cuore) en natuurlijk zonder veerspanners.
De poot in de workmate, grote lijmtang er op en 2 spanbanden (die altijd bij een KingPing imperiaal geleverd worden), draaien en spannen, iedere keer een stukje. De eerste duurde het langste de tweede was zo klaar.
Risico: zal best maar kalmte en rustig aan doen verhoogd de veiligheid.:crazy2:
Maar voor de volgende keer weet ik iemand waar ik de spanners mag lenen.:groovy:
Enige jaren geleden een stel nieuwe veren gezet aan de voorpoten (Daihatsu Cuore) en natuurlijk zonder veerspanners.
De poot in de workmate, grote lijmtang er op en 2 spanbanden (die altijd bij een KingPing imperiaal geleverd worden), draaien en spannen, iedere keer een stukje. De eerste duurde het langste de tweede was zo klaar.
Risico: zal best maar kalmte en rustig aan doen verhoogd de veiligheid.:crazy2:
Maar voor de volgende keer weet ik iemand waar ik de spanners mag lenen.:groovy:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets