kilometertellerkabel
- V300 register
- Verbannen
Ik ga pogen een kabel te bemachtigen en neem dan wel contact op:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
De kabel was niet helemaal gelijk trouwens. Een paar kleine verschillen, misschien was het wel voor een andere 300 gemaakt?
- V300 register
- Verbannen
Kwam ik ook laatst achter. Ik ga denk ik een nieuwe kabel ij de dealer halen.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
setsunakaede;31172 schreef : Goede auto-verhogende zaken ook, overigens ik had hem toen ik dat deed, geloof ik op 2 lagen pallets staan. Dan heb je best lekker ruimte rondom, plus dat je niet zo gigantisch door je knieen hoeft.
Ik heb jouw site bekeken, pallets en ruimte zat zou ik zo zeggen! Tjongejonge wat een luxe zeg!
Overigens een mooi project van je met dat dashboard! Ennuh.... Dat stuurtje? Naafje?..... Ik heb ook zo'n soort stuurtje maar geen naaf (Zie m'n topic), weet jij nog iets?
- V300 register
- Verbannen
De foto's op de site waren voornamelijk van mijn vorige auto, die staat nu klaar om gesloopt te worden. Er is te veel mee mis. Daarnaast is die ruimte ook eigenlijk nodig voor andere zaken. Voorlopig moet ik dus weer gewoon op straat klussen
Dashboard is ook inmiddels einde project, dat was namelijk gebaseerd op een laptop-inbouw.
Laptop = dood, tijd voor een nieuw plan (en een reservedash om op te kunnen werken...)
Stuurnaafje: ik heb mazzel gehad, een clublid had er eentje over. Die paste weliswaar niet helemaal strak, maar ik had ook de (totaal niet passsende) naaf nog die bij het stuurtje zat. IJzerzaag + 2 naafjes + draaibank (voor claxonring) == goed passend geheel.
Je moet veel geduld hebben, toch wat geld ervoor uittrekken en ogen in je achterhoofd hebben. Een beetje geluk is overigens ook wel fijn.
Succes.
- V300 register
- Verbannen
Wat heeft hij fout gedaan of wat is hij vergeten?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid