Kapotte hoofdremcilinder volvo 360?!

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-07-2007 18:21 #673876 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kapotte hoofdremcilinder volvo 360?!
je moet bij het ontluchten aan de achterkant beginnen, en wel aan de kant waar het rubber slangetje NIET zit.

daarna het andere achterwiel, en daarna pas het voorcircuit, eerst rechts dan links.

dit werkt inderdaad het makkelijkst met een beetje overdruk op het reservoir. dan kun je gewoon de nippels open draaien en komt het er gelijk uit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-07-2007 18:27 #673878 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kapotte hoofdremcilinder volvo 360?!
Verrek, ik wist wel dat ik zat te liegen... Altijd het verst weg beginnen.

Rechtsachter zit er in plaats van een ontluchtingsnippel, een leiding die naar linksachter loopt. Dus als je linksachter ontlucht, is als het goed is heel de achterkant ontlucht.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-07-2007 18:30 #673879 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kapotte hoofdremcilinder volvo 360?!
o ja, dat is waar. aan de andere kant zit geeneens een nippel waar je zou kunnen ontluchten :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-07-2007 20:09 #673892 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kapotte hoofdremcilinder volvo 360?!

antiekeradio;29886 schreef : je moet bij het ontluchten aan de achterkant beginnen, en wel aan de kant waar het rubber slangetje NIET zit.

daarna het andere achterwiel, en daarna pas het voorcircuit, eerst rechts dan links.

dit werkt inderdaad het makkelijkst met een beetje overdruk op het reservoir. dan kun je gewoon de nippels open draaien en komt het er gelijk uit.


Ik ben gewoon willekeurig ergens begonnen; vooraan dus.
't is misschien een hele domme vraag, maar waarom zou je eigenlijk juist achteraan moeten beginnen?
Zal waarschijnlijk wel een hele logische verklaring voor zijn......

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD