Kokende koelvloeistof en remmen die blijven hangen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Maar wel voor in een 360... want daar is het plug & play, op het carter na.Ovlov 3.6L;29105 schreef : Misschien trouwens inderdaad nog wel een leuke optie (dat van die B230FB)..........:crock:
In een 340 lijtk het me een onverstandige operatie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
(of uh is het dan normaal)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Je mag hoogsten een licht schuivend geluid horen. Hoor je echt een schrapend geluid dan zul je eens moeten gaan kijken of je remblokken niet op zijn.
De remblokken van een schijfrem lopen altijd lichtjes aan, dit hoort gewoon zo.
Je wiellagers kun je het beste controleren door je auto op de krik te zetten en het wiel onder en boven goed vast te pakken en eens heen en weer te bewegen. Als het goed is voel je een minimale speling. Wanneer je het duidelijk *kloekloek* hoort, dan zul je er eens aan moeten gaan denken om de wiellagers te verstellen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Of je wielmoeren vastdraaien. Zo heb ik eens 3 loslopende wielmoeren gehad, de draad was niet goed meer. Gelukkig had ik nog een doos vol met verchroomde wielmoeren staan.Ovlov 3.6L;29599 schreef : Als het goed is voel je een minimale speling. Wanneer je het duidelijk *kloekloek* hoort, dan zul je er eens aan moeten gaan denken om de wiellagers te verstellen.