Achterwiel staat iets scheef
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-07-2007 11:44 #673970
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Achterwiel staat iets scheef
Ja maar deze staat echt scheef, dat zie je meteen! Maar als de as scheef staat van een 340 zie je dat dan ook met het blote oog. (afkeur waardig scheef dus) Dus niet dat je denkt zo kunnen maar dat je het wel zeker weet.
Want ik weet wel dat er ooit eens iemand achter is geknald bij een andere auto van mij, en toen mocht ik van de politie niet meer veder rijden omdat de as scheef was. Bedoel dat zagen ze in 2 seconde!
Ben wel benieuwd wanneer het een afkeur is. Stel dat de ene band zoals het hoort 2% is en de andere zoals het niet hoort 4%. Zou dat dan al betekende dat die band van 4% een afkeur is. Of moet ik denken aan iets hoger afwijkiung dan 2%. (vanaf 5% ofzo)
Want ik weet wel dat er ooit eens iemand achter is geknald bij een andere auto van mij, en toen mocht ik van de politie niet meer veder rijden omdat de as scheef was. Bedoel dat zagen ze in 2 seconde!
Ben wel benieuwd wanneer het een afkeur is. Stel dat de ene band zoals het hoort 2% is en de andere zoals het niet hoort 4%. Zou dat dan al betekende dat die band van 4% een afkeur is. Of moet ik denken aan iets hoger afwijkiung dan 2%. (vanaf 5% ofzo)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-07-2007 13:59 #673977
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Achterwiel staat iets scheef
Lekker duidelijk die regels het mag die zodagnig scheef staan dat het rijden er onder beinvloed word en het de sterkte aanstast. De ene apk keurmeester zal denken das niet en de andere van wel
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
04-07-2007 10:29 #676564
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Achterwiel staat iets scheef
Als je het zeker wilt weten, gewoon laten keuren... Je hebt daarna nog 2 weken om je as te vervangen.
Moderators: Mark Smeets