Past dit ook
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2004 13:32 #624471
door V300 register
Past dit ook is gemaakt door V300 register
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
25-09-2004 13:57 #637960
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Past dit ook
Das een 6 cilinder in lijn als ik me niet vergis.....
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2004 14:36 #637961
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Past dit ook
yup, 6 in lijn
als je het zonder je kachel wilt stellen en de neus zo verandert dat de radiateur een eind naar voren kan kun je hier wel plek voor maken.
en als het een beetje tegen zit moet je ook je schutbord aanpassen.
de motorruimte van zo'n 760 is een'beetje' groot ook.
groetjes Wouter
als je het zonder je kachel wilt stellen en de neus zo verandert dat de radiateur een eind naar voren kan kun je hier wel plek voor maken.
en als het een beetje tegen zit moet je ook je schutbord aanpassen.
de motorruimte van zo'n 760 is een'beetje' groot ook.
groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2004 14:40 #637962
door V300 register
Dus het kan!!!! :-)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2004 14:42 #637963
door V300 register
ja, t wordt dan natuurlijk wel een beetje fiat-500-met-dikke-V8-motor die een halve meter uitsteekt-stijl
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2004 15:47 #637964
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2004 16:15 #637965
door V300 register
In Born staat een 2.1 liter turbo uit een 240 te koop. Is dat wellicht een beetje te doen?
155 Pk in een 360 moet toch genoeg zijn om CRX'jes mee te zieken lijkt me. Kun je het bij een stoplicht tenminste ook eens winnen, ipv alleen bij het bochtenwerk.
155 Pk in een 360 moet toch genoeg zijn om CRX'jes mee te zieken lijkt me. Kun je het bij een stoplicht tenminste ook eens winnen, ipv alleen bij het bochtenwerk.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2004 16:26 #637966
door V300 register
Wat let je Paul?! Erin hangen dat ding, ben je de eerste 300 rijder ter wereld met hulpveren voor........
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2004 16:48 #637967
door V300 register
Luc, stoplichtsprintjes wil ik 9 v/d 10 keer van een CRX, ik ken de technische gegevens niet van zo'n bakkie, als hij op papier sneller is , zou dit betekenen dat de bestuurders niet kunnen schakelen, of een reactievermogen hebben van een pak yoghurt.
Anyway, wat mij let is op dit moment mijn financiele situatie, ik mag mij helaas al 9 weken lang rekenen tot de steeds grotere groep werkelozen in dit land :-( anders had ik zoiets al veel eerder gedaan.. sterker nog ik HAD een paar jaar geleden al een motor uit een 740 (turbo) bij de garage liggen om in de GLT te lepelen.
Helaas hebben ze deze toen afgevoerd met het oud eizer , leuk als een ander het bedrijf een weekje overneemt....
Maargoed, als alles een beetje meezit met het vinden van een job gaat zoiets nog weleens gebeuren, ik denk dat de prioriteit eerder ligt bij het aanpassen van de ophanging, de wegligging is zo belabberd, hij rolt als een van de eerste a-klasses :-)
Anyway, wat mij let is op dit moment mijn financiele situatie, ik mag mij helaas al 9 weken lang rekenen tot de steeds grotere groep werkelozen in dit land :-( anders had ik zoiets al veel eerder gedaan.. sterker nog ik HAD een paar jaar geleden al een motor uit een 740 (turbo) bij de garage liggen om in de GLT te lepelen.
Helaas hebben ze deze toen afgevoerd met het oud eizer , leuk als een ander het bedrijf een weekje overneemt....
Maargoed, als alles een beetje meezit met het vinden van een job gaat zoiets nog weleens gebeuren, ik denk dat de prioriteit eerder ligt bij het aanpassen van de ophanging, de wegligging is zo belabberd, hij rolt als een van de eerste a-klasses :-)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-09-2004 00:53 #637968
door V300 register
Dan heeft die vent van AMK waarschijnlijk ooit eens in jouw auto gezeten...LOL...
Als het me lukt koop ik dit blok, en stal ik het tot ik tijd heb om e.e.a. precies uit te zoeken.
Lukt het niet kan ik het altijd nog verkopen.
Als het me lukt koop ik dit blok, en stal ik het tot ik tijd heb om e.e.a. precies uit te zoeken.
Lukt het niet kan ik het altijd nog verkopen.
Moderators: Mark Smeets