B204GT in 360??
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Ow hier zit een externe oliepomp op. Dat wist ik niet. Nu snap ik wel welke bout er bedoelt word. Wat voor maat bout is dat?? Kan hier in de buurt eigenlijk alle soorten buiten krijgen in sterkere vorm.
Kwa vermogen. Ik ga eerst maar eens een tijdje rondrijden standaard. Is al 65 pk meer als dat ik nu heb, dus zal wel even wennen zijn
Als ik het echt zat word dan bestel ik die chip's gewoon en heb ik er ook weer ongeveer 75 pk bij :yummie:
Hoe kan ik trouwens onderdelen bestellen bij de Volvo-dealer. Deze motor is nooit in nederland geleverd toch??
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Gewoon er uit halen, naar de ijzerhandel en een betere kopen. Dan zit je altijd goed.Eyeball360;58644 schreef : Ok?. Ik zal eens kijken als het blok eruit is.
Ow hier zit een externe oliepomp op. Dat wist ik niet. Nu snap ik wel welke bout er bedoelt word. Wat voor maat bout is dat?? Kan hier in de buurt eigenlijk alle soorten buiten krijgen in sterkere vorm.
Niet alleen 65 / 140 pk meer, maar vooral die 100 /160 Nm aan extra koppel zul je merken. Ik denk dat je erg sterke nekspieren gaat ontwikkelen zo hard als dat die auto zal accelereren. Wel even hele brede banden monteren op de achteras...Eyeball360;58644 schreef : Kwa vermogen. Ik ga eerst maar eens een tijdje rondrijden standaard. Is al 65 pk meer als dat ik nu heb, dus zal wel even wennen zijn
Als ik het echt zat word dan bestel ik die chip's gewoon en heb ik er ook weer ongeveer 75 pk bij :yummie:
Als je een beetje handige magazijnman hebt komt dat wel goed.Eyeball360;58644 schreef : Hoe kan ik trouwens onderdelen bestellen bij de Volvo-dealer. Deze motor is nooit in nederland geleverd toch??
Dat moet je zeker doen. Alles uitgebreid fotograferen en documenteren. Er zijn vast wel meer mensen die zo'n operatie graag uitvoeren. Ruben, Ronald, ik, etc...)Eyeball360;58644 schreef : Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Maar we zullen zien of die het vermogen/koppel aankunnen. Ligt natuurlijk ook veel aan mijn 'zware' rechter voet.
- V300 register
- Verbannen
Eyeball360;58669 schreef : Kwa bredere banden komt het wel goed. Er zitten al 205/50/15 serie's onder achter.
Maar we zullen zien of die het vermogen/koppel aankunnen. Ligt natuurlijk ook veel aan mijn 'zware' rechter voet.
Nee, fout!
Thuiskomertjes monteren :+
Dan kun je pas echt lache
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Als ik eenmaal het blok heb dan maak ik gelijk een nieuw project topic aan. Een frisse start zeg maar.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Ga over 2 weken (5 juli) het blok e.d. demonteren. Daarna alles goed nakijken en flink gaan meten om te kijken of het allemaal gaat passen. Zal dan een nieuw topic maken over het project. En natuurlijk gaan er foto's gemaakt worden.
@ Ruben. Dat 2.3 liter blok houd ik eerst nog even apart. Maar als dit blok eenmaal perfect is en ik zeker weet dat alles goed zit gaat het wel de verkoop in. Ik wil wel dat het dan binnen de V3C blijft, dus dan ben jij een goede kandidaat. Maar daar hebben we het dan wel over.
- V300 register
- Verbannen
Zal het op de voet volgen :yesyes:
- V300 register
- Verbannen