kop vlakken en vliegwiel afdraaien
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Ovlov 3.6L;39198 schreef : Bij een motor met injectie zou de inlaat in principe dus wel heel glad mogen zijn. De injectoren zitten ten eerste (meestal) in de cilinderkop (nu weet ik niet precies hoe het in dit geval is.
Wist niet dat het om een FI motor ging [ken de motor type aanduidingen niet], ben alleen gewend met hoog / laag compressie, valstroom of dwarsstroom carb's en EFI motoren
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
antiekeradio;39200 schreef : vliegwiel, standaard opvoeren is geloof ik maximaal 40 procent eraf.
Crisis, dat lijkt me veel. Bij verhoogde compressie moet je wel een uitgekiend mengsel en verbranding hebben om hem goed te laten starten volgens mij:confused:?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Op zich niet erg, maar op straat is dat funest!
- V300 register
- Verbannen
Aangezien je 360 efi gebruikt zou ik toch wel wat terughoudend te werk gaan en niet in 1x 2mm van je kop laten halen.
Met een B230E onderblok is de compressie al een stuk hoger. Zit ook meteen een leukere nokkenas in, daar de B230FB kop op zetten icm de B230E nokkenas zou wel leuk moeten werken iets laten vlakken en er een dunne pakking tussen zetten.
- V300 register
- Verbannen
ik heb zelfs gehoord dat er voor de redblocks alu vliegwielen te krijgen zijn,maar of dat wat is?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Zou er dan een geharde laag zijn aangebracht op 't oppervlak waar de koppeling op pakt?