Open luchtfilter B14
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-01-2005 03:47 #639391
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Open luchtfilter B14
klopt ik ben ook meer voor een jamex-oplossing EN anti roest. En nog wat geld voor een lidmaatschap.
Komt nog een nieuw scherm voor links bij en naw 4 nieuwe banden om de apk door te komen. en dat voor een auto die me minder heeft gekost in aanschaf dan mijn radio.....
In eerste instantie had ik zo iets van een tijdelijke auto. We zien wel wanneer het schip strand, maar hoe langer ik ermee rijd hoe leuker het word. En dus steeds meer kijken naar vervraaiing als hij door de apk gaat.
Komt nog een nieuw scherm voor links bij en naw 4 nieuwe banden om de apk door te komen. en dat voor een auto die me minder heeft gekost in aanschaf dan mijn radio.....
In eerste instantie had ik zo iets van een tijdelijke auto. We zien wel wanneer het schip strand, maar hoe langer ik ermee rijd hoe leuker het word. En dus steeds meer kijken naar vervraaiing als hij door de apk gaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-01-2005 09:04 #639392
door V300 register
Goh, waar kennen we dat van, Sipke... welkom bij de groep van mensen die toch stiekem steeds meer van hun autootje gaan houden ;-)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-01-2005 09:52 #639393
door V300 register
Okee, zullen we tegen elkaar op gaan bieden ? De mijne heeft 50 Euro gekost. Het meisje waar ik hem van gekocht heb verbaast zich nog steeds dat die kar twee jaar later nog rijdt, en vooral, dat ie steeds beter rijdt (Geen wonder, ze reed met slecht uitgelijnde wielen met 1 bar druk, een verschrikkelijk slecht afgestelde carburateur die de choke altijd half dicht had, een verkeerd afgestelde koppeling en een losse carter).
En maar olie erin kiepen en de duurste benzine, en dat kreng wilde maar niet fatsoenlijk lopen.
Hoeveel een beetje zorg en onderhoud toch kan schelen ;-)
(En ik moet zeggen, toen ik net mijn rijbewijs had wilde ik in een Volvo 300 niet gezien worden, inmiddels geniet ik ervan dat mensen me vor gek verklaren dat ik liever met de volvo op vakantie ga, dan met de nieuwe civic van mijn vriendn. En dan die blikken als ik zeg "nee hoor, geen problemen gehad...")
En maar olie erin kiepen en de duurste benzine, en dat kreng wilde maar niet fatsoenlijk lopen.
Hoeveel een beetje zorg en onderhoud toch kan schelen ;-)
(En ik moet zeggen, toen ik net mijn rijbewijs had wilde ik in een Volvo 300 niet gezien worden, inmiddels geniet ik ervan dat mensen me vor gek verklaren dat ik liever met de volvo op vakantie ga, dan met de nieuwe civic van mijn vriendn. En dan die blikken als ik zeg "nee hoor, geen problemen gehad...")
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-01-2005 10:35 #639394
door V300 register
Okee, ik win, ik heb mijn auto "gekocht" voor de toezegging dat ik een kratje bier zou betalen...
En toen reedie nog, en dat hij nu niet meer rijdt komt omdat ik hem zelf te lang al stil heb staan en dus de accu dood is en de motor zelf waarschijnlijk ook eerst even met fluwelen handschoentjes weer wakker gemaakt moet worden. Maar het snorde toen ik hem kreeg nog prima!
En toen reedie nog, en dat hij nu niet meer rijdt komt omdat ik hem zelf te lang al stil heb staan en dus de accu dood is en de motor zelf waarschijnlijk ook eerst even met fluwelen handschoentjes weer wakker gemaakt moet worden. Maar het snorde toen ik hem kreeg nog prima!
Moderators: Mark Smeets