Variatie in vermogen B200E
- V300 register
- Verbannen
Vaak wordt dat namelijk vergeten bij een beurt, en uit meerdere ervaringen weet ik dat slechte bougiekabels dit soort storingen kunnen geven.
Eén keer heb ik een bougiekabel gehad die soms doorsloeg naar buiten waardoor minimaal 1 cilinder een slechte of soms geen vonk kreeg, en even daarna weer perfect functioneerde.
Een andere keer had ik met zo'n bougiekabel waar je zelf de aansluitingen op draait, dat hij aan 1 kant slecht contact maakte waardoor de motor in dit geval soms niet lekker doortrok. Van dit soort bougiekabels ben ik zelf niet zo'n fan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
General Custom;255073 schreef : Zijn je bougiekabels recent nog vervangen?
Vaak wordt dat namelijk vergeten bij een beurt, en uit meerdere ervaringen weet ik dat slechte bougiekabels dit soort storingen kunnen geven.
Eén keer heb ik een bougiekabel gehad die soms doorsloeg naar buiten waardoor minimaal 1 cilinder een slechte of soms geen vonk kreeg, en even daarna weer perfect functioneerde.
Een andere keer had ik met zo'n bougiekabel waar je zelf de aansluitingen op draait, dat hij aan 1 kant slecht contact maakte waardoor de motor in dit geval soms niet lekker doortrok. Van dit soort bougiekabels ben ik zelf niet zo'n fan.
Nope, die zijn nog uit 1988 voor zover ik kan zien. Maar de mantels zijn nog relatief soepel en ze zien er nog uitstekend uit. Maar die neem ik bij de volgende beurt sowieso mee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
hwe1993;255074 schreef : Nope, die zijn nog uit 1988 voor zover ik kan zien. Maar de mantels zijn nog relatief soepel en ze zien er nog uitstekend uit. Maar die neem ik bij de volgende beurt sowieso mee.
Ik zou ze in dit geval zelf voor de zekerheid vervangen; het zijn de kosten niet en dan kun je dit uitsluiten. Met een beetje pech zijn die kabels inderdaad 30 jaar oud, en dan zijn ze eigenlijk niet meer te vertrouwen. Vergelijk het met een autoband, na 30 jaar kan die er van buiten ook nog perfect uitzien maar intussen zijn flexibiliteit verloren hebben, wat je pas merkt bij een klapband.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Als je dan toch bezig bent, maak dan gelijk de BDP-sensor schoon
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Justin Kiers
- Nieuw lid
- Berichten: 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
JKiers;255111 schreef : Naar mijn weten draait die dikke fan ook met -10, koude start en op stationair toerental nog mee toch?
Dat zou kunnen, maar dan staat hij vast. Voordat de motor draait zou je hem gewoon rond moeten kunnen duwen met je hand.
Bij mij twijfel ik of hij nog wel vast gaat. Vorige week stonde ik tijdje stil (wel met die 30 graden). Liep de temperatuur op naar 3/4 van de meter. Dit zou niet moeten kunnen toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.