Boutjes koppelstuk torquetube.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Jannick;216348 schreef : De boutjes van 't koppelstuk in mijn 360 is zo ongeveer zo hard mogelijk aangedraaid zonder momentsleutel... Kan dat kwaad?
Op moment vastzetten is sowieso beter, anders hadden ze er geen moment bij hoeven zetten natuurlijk :+ Maar, hoe gek het ook klinkt, je kunt iets ook t? vast zetten...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het zou me niks verbazen als een momentsleutel ook rond die prijs zit

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
heb ik een paar jaar terug ook gekocht, kost niet veel maar is reuze handig! Bij tweedehands momentsleutels is altijd maar de vraag hoe er mee om gegaan is, ze kunnen ook stuk namelijk.
als je er meer dan regelmatig mee gaat werken zou ik wel een professionele nemen trouwens

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Jannick;216348 schreef : De boutjes van 't koppelstuk in mijn 360 is zo ongeveer zo hard mogelijk aangedraaid zonder momentsleutel... Kan dat kwaad?
JA.......gigantisch grote fout.
Volgens de BBB bijsluiter heb je vet nodig bij de montage en moet je torquen op een bepaalde waarde.
Ik vermoed dat dit ook wel is terug te vinden in de gescande werkplaatsboeken in het ledengedeelte.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

de clubwinkel heeft ze nog op voorraad en ik kom regelmatig in (door) Arnhem, dus geef maar een seintje als je nieuwe wilt
@ Robbert-Jan: kopervet? In de werkplaatsboeken staat het moment wel vermeld, maar niets over vet.