Bosch# injectoren
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ruben;67697 schreef : standaard? poe uit mijn hoofd weet ik dat niet, evenveel als een 240 en 740 B230F.
Die injectoren passen inderdaad zijn wel een stuk groter dan de 360 injectoren wat betreft CC's.
Ontwerp van die injectoren is wel stukken beter, door de 4 stralen in plaats van de normale ouderwetse 1 straal, vernevelt de brandstof een stuk beter, dit kan/heeft een positieve invloed op het verbruik/efficientie.
Om maar even hier op terug te komen, mijn 360 heeft de 0 280 150 734 injectoren. Gewoon de originele, en ze werken prima. Preventief wil ik de rubber ringen vervangen, maar met deze informatie klinkt upgraden naar zo'n modernere 4-stralen injector wel erg verleidelijk. Weet iemand toevallig welke injectoren geschikt zouden zijn?
- V300 register
- Verbannen
nl.aliexpress.com/item/4-stk-partij-Inje...-95/32861283309.html
Zelfde Bosch-nummers als de injectoren in een 360. Motor liep heel slecht, wou amper stationair lopen, paar keer een kleine backfire gehad. Waardeloos...
- V300 register
- Verbannen
Louis;254636 schreef : Ik heb deze eens op de gok besteld:
nl.aliexpress.com/item/4-stk-partij-Inje...-95/32861283309.html
Zelfde Bosch-nummers als de injectoren in een 360. Motor liep heel slecht, wou amper stationair lopen, paar keer een kleine backfire gehad. Waardeloos...
Die Chinese namaak is inderdaad de moeite niet waard, maar met origineel Bosch spul moet toch het een en ander mogelijk zijn.
- V300 register
- Verbannen
Met 4 uitstroom punten ofzo en misschien een betere reactie vertraging?
Mijn 360 loopt als een zonnetje maar de injectoren zijn mischien al 36 jaar oud. Misschien tijd om te vervangen. Of zou alleen opfrissen met een revisie setje voldoende zijn?
- Justin Kiers
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
deugdig reviseren kan gelijk staan aan vervangen voor OEM injectoren, mocht je een verbetering zoeken dan zou ik het bij een keuze uit die 2 opties houden
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
Lijkt mij dat ze dan samen met de nieuwe rubber echt weer als nieuw zijn.
- V300 register
- Verbannen
Je zou ze eigenlijk ook nog met een een paar draadjes en wat bananenplugjes moeten aansluiten op 12V, om ze tijdens het reinigen ze te kunnen openen.