Voetpakking carburateur
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Vermilion;203501 schreef : Nee dat is een plastic blok met aan beide kanten een papiere pakking. Bij mij ten minste
een pakking is een speciale warmte bestendige uitvoering, nl die tussen het spruitstuk en het kunststof warmte isolator
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Aan beide kanten ervan passen ook nog pakkingen (een beetje zoals bij de B14 alleen staat het niet zo in het boek).
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb hem zelf een paar jaar geleden gemaakt nadat een nieuwe bij de dealer vandaan, na 2 dagen al in 3 stukken op mijn uitlaatspruitstuk lag... De zelfgemaakte zit er nog altijd onder.
- V300 register
- Verbannen
-
Dat blok kan ook kromtrekken heb ik gemerkt. Uitvlakken is een eitje.
- V300 register
- Verbannen
-
Het pakkinkje van de volvo-dealer was trouwens ook z? dun dat het niet echt wat deed bij mij, behalve dus uit elkaar klappen bij de eerste backfire vanwege valse lucht...
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Wouter;203668 schreef : voetpakkingen kun je ook van een stuk melkpak maken. aftekenen met potlood op de carburateurvoet en netjes uitsnijden met een stanleymes.
is dit echt? want de plastic coating aan de binnenkant van zo'n pak lijkt me niet alles. Van de andere kant wordt het wel makkelijker om even een andere carb te testen op deze manier.
- V300 register
- Verbannen
-
Om te testen, of als je ff niks anders hebt zal het misschien wel een uitkomst zijn.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
General Custom;203760 schreef : Ik zou zelf in elk geval geen melkpak gebruiken om iets definitief te maken, zeker als je ziet hoe weinig een stuk pakkingpapier kost :nono:
Om te testen, of als je ff niks anders hebt zal het misschien wel een uitkomst zijn.
dat vermoedde ik al. dan blijft pakkingpapier op de 'te-kopen-lijst' staan.