Zou een 1.7L op LPG werken?
- V300 register
- Verbannen
-
Probleem is wel dat je nog altijd op benzine moet starten, en dat gaat dus nog beroerder dan normaal omdat de vlotterkamer waarschijnlijk droog staat en dus nog gevuld moet worden, en vervolgens blijkt de vlotter ook nog brak...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Normaal (op benzine dus) start hij trouwens behoorlijk goed, hij slaat altijd direct aan zowel warm als koud na een maand stilstand. Dat zou het punt dus niet hoeven zijn.
Waar ik me eerlijk gezegd wel zorgen over zou maken is het vermogen. De 80pk houdt al niet echt over, dus als daar nog een kwart vanaf gaat wordt inhalen wel een heel erg lang verhaal. Dat prettige extreem rustige gedrag heeft dat wel een beetje als nadeel... Maar goed, van de andere kant heb je dat vermogen haast nooit nodig als je een beetje normaal rijdt (d.w.z. een oude auto als oude auto rijdt).
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
dat gaat ook prima, schijnbaar
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
punkazz;189867 schreef : Nope, hij wordt gekeurd op het brandstofsysteem wat op het kenteken staat. In hoeverre er gekeken wordt naar de veiligheid van het secundaire systeem weet ik niet, maar het hoeft i.i.g. niet te functioneren.
Maar hij kan nog steeds afgekeurd worden. Want op het kenteken kan als brandstofsysteem ook G/B staan. En dan moet hij ook op benzine werken.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ok?, dat wist ik niet! Ik had destijds alleen LPG op kenteken staan.elpee;189868 schreef : Maar hij kan nog steeds afgekeurd worden. Want op het kenteken kan als brandstofsysteem ook G/B staan. En dan moet hij ook op benzine werken.
- V300 register
- Verbannen
-
Vandaar dat er bij de APK altijd van LPG wordt uitgegaan (en dan pakt de 4-gas meting ook altijd beter uit).
Als je je auto om laat bouwen naar LPG komt er in principe altijd LPG op het kenteken te staan, dus al loopt hij nog zo belabberd op benzine; dat maakt niet uit voor de APK.