Van benzine naar diesel ombouwen
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Overigens: Als je moeilijke motoren gaat doen...Dan ken ik wel 100x leukere motoren. 6 in lijn(960), T5...noem maar op!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Voor de duidelijkheid: ik zei juist dat het niet zou passen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Bodejodel;82810 schreef : Qua koppeling is het wel pas te maken, maar heb je wel eens gezien hoe ontzettend lang die 2.4 is?
De lengte valt wel mee, maar eigenlijk is een D24 in een 360 een beetje een dom idee als je weet hoeveel dat ding weegt. Een 940 wordt er al neuszwaar door. Je kunt beter een 1.6/1.9TD van een VW golf in een 360 leggen. Minder problematisch dan de D24, veel en veel lichter, lekker klein dus veel ruimte om aan te werken, relatief zuinig (1:15 haal je wel) en op standaard onderblok kun je tot ongeveer 250 PK gaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
de B200 zit echt niet zo heel krap...Zeker 15 cm word al weg gepikt aan de voorkant door de fan, en achterop is ook ruimte te over...
Ok, 6 in lijn is iets langer. Maar er bestaan ook korte 6 in lijns, V6'en enz (363CS;)).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.